Gdybym miał tą wiedzę teraz to takby było - niestety po montażu powiedział mi , ze kierownicę ustawi się przy regulacji zbieżnosci, wtedy nie widziałem nic niepokojacego, bo wiem że tak można - a teraz wiem dodatkowo że można ale nie aż o tyle. To po regulacji diagnosty mam 60 stopni, po montażu było więcej. Przed zamontowaniem magla sprawidziliśmy wizualnie, a takze symbole sie zgadzały więc z duzą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzic , że sa takie same - tylko nie zwróciliśmy uwagi na wałek (pomierzone zostały nawet z każdej strony ile wystają listwy itp). Raczej spartolili to w Kożuchowie podczas regeneracji, źle zmontowali walek i tyle.
Gdybym miał jakis schemat montażu, gdzie co i jak odkręcić z auta aby wyjąć ten magiel to może wcześniej ze znajomym bym się na to teraz porwał samodzielnie - jakie klucze będą potrzebne itd. Byłem przy poprzedniej wymianie i nie wydawało mi się to arcytrudnym zadaniem - magiel zdemontowany z sankami - przełozony poza autem. Chętnie bym to komuś w okolicy zlecił ale boję się , że znowu będzie spartolone