Klub Cytrynki
Samochody => Xsara => Moja Xsara => Wątek zaczęty przez: Michał Majewski w Maj 30, 2011, 00:06:35
-
Porzucam swój ukochany "Złoty rydwan namiętności", ale nie płaczcie, nie odchodzę z forum xsarowego, bo... kupiłem drugą Xsarę :)
Oto moja była (swoją drogą jest do sprzedania): http://www.xsara.strefa.pl
A oto moja "nowa" Xsara, którą nazwałem "Srebrną strzałą" (choć imię Bożena też mi się podoba ;-) )
1.6 16V, wersja VTR, klima, elektryka, 4 poduchy, ABS, 100% pewny przebieg 145tys.km, 100% pewna bezwypadkowość. 2 tygo temu miała tylko przygodę na parkingu z cofającym busem czego efektem jest pogięta tablica i przerysowane listwy zderzaka oraz wymieniony grill. Kupiłem ją od sąsiada, który był drugim właścicielem. Auto w ogóle jest z polskiego salonu i całe swoje życie jeździło po moim rodzinnym Oświęcimiu, a tylko ostatnie 2 lata po Bielsku Białej.
Przesiadka na ten silnik wywołuje u mnie nieustający uśmiech na twarzy. W porównaniu do i tak dość żwawego 1.4 75KM ten silnik rwie do przodu jak szalony :)
Co mnie czeka: belka w trybie pilnym. Jutro dzwonię do Antałexu i znowu zrobię sobie do nich wycieczkę :) (może mi dadzą jakiś rabacik, w końcu prawie stałym klientem już będę :))
Nie rozpisując się za bardzo, poznajcie "Srebrną strzałę"
-
Pogratulować :)
-
To ile teraz KM masz?
-
110? ;) Jak każde 1.6 16V
-
Gratulacje:) Bardzo ładna Xsarcia. Trochę szkoda że MKII no ale przecież trzeba iść z duchem czasu.
-
No teraz mam 110 dzikich rumaków pod maską. Po przesiadce z 75KM ta Xsara to jest rakieta normalnie :)
Belka zbliża się powoli do stanu agonalnego. 11go śmigam do Barcina. Poza tym super bryka, nieźle utrzymana, regularnie serwisowana...
Jestem bardzo zadowolony :) Moja "Złota" do wzięcia, jakby ktoś gdzieś słyszał, że ktoś chce tanio coś kupić to wyjściowo 5500zł. Historia napraw na http://xsara.strefa.pl
Autko po przejściach, ale od około 30tys.km chodzi jak złoto, od wymiany płynów i filtrów do wymiany :)
-
Gratuluję zakupu i życzę samych pozytywnych emocji :).
-
No... a to moje dziewczyny :)
-
No to pierwsza trasa za mną. Dzisiaj byłem w Antałex-ie.
Łącznie 940km głównie ekspresówkami i autostradami. Tym razem jechałem zawsze z maksymalną legalną prędkością czyli większość przejazdu z prędkościami 120-140km/h.
Wiecie ile mi zeżarła na setkę? 7,1 litra! Byłem w szoku, spodziewałem się, że przy 140 na budziku wciągnie od 8 do 8,5.
Silnik poezja, pięknie chodzi, cudnie przyspiesza, a z "nową" belką to już mu w ogóle nie żałowałem :)
-
Gratulacje. Xsara z silnikiem 1.6 16V to chyba najlepszy wybór :)
-
Wojtek Korzeniecki napisał:
110? ;) Jak każde 1.6 16V
Tak dokładnie to 109KM :)
-
Paweł Jurek napisał:
Gratulacje. Xsara z silnikiem 1.6 16V to chyba najlepszy wybór :)
...a ja zawsze myślałem, że VTS 2.0 16V MK1 to najlepszy wybór ;-) :evil:
-
Jan Tuzimski napisał:
...a ja zawsze myślałem, że VTS 2.0 16V MK1 to najlepszy wybór ;-) :evil:
Ja nie mam ciśnienia na wysokie osiągi... 1.6 w zupełności wystarcza mi do sprawnego poruszania się no i przy obecnych cenach benzyny nie bez znaczenia jest spalanie. Od około 3 tys. km prowadzę stały rejestr spalania (mam taką fajną aplikację w telefonie) i wynik 7,3 l/100km przy jazdach 70/30% (70% trasa, 30% krakowskie korki) uważam za całkiem niezły :)
Wiadomo, że fajnie depnąć takim 2.0 16V, ale jakoś mogę bez tego żyć :)
Nawet do przodu X2 się już przyzwyczaiłem choć nadal uważam, że przód X1 był ładniejszy.
-
Jan Tuzimski napisał:
...a ja zawsze myślałem, że VTS 2.0 16V MK1 to najlepszy wybór ;-) :evil:
Zgadzam sie z Toba w stu procentach :D
-
Michał Majewski napisał:
Wojtek Korzeniecki napisał:
110? ;) Jak każde 1.6 16V
Tak dokładnie to 109KM :)
Czy Xsary II miały silniki 1.6 16V 109 lub 110 konne bo widzę, że niektórzy mają 109 albo 110KM. Czy jest to kwestia rodzaju nadwozia czy rocznika ?
-
waldek jagiello napisał:
Czy Xsary II miały silniki 1.6 16V 109 lub 110 konne bo widzę, że niektórzy mają 109 albo 110KM. Czy jest to kwestia rodzaju nadwozia czy rocznika ?
Xsary miały 109KM. Picasso z tym samym silnikiem od któregoś roku miała katalogowo podawaną moc 110KM.
Natomiast w dowodzie rejestracyjnym mam wpisane 80kW co po przeliczeniu daje 108,7697 KM.
Katalogowo moja 1.6 16V 3-drzwiowy liftback (a nie hatchback jak niektórzy mówią) ma 109KM.
-
hmm.. moja Xsara ma 81kw 110KM dlatego się zastanawiam dlaczego są Xsary 80kw 109KM i 81kw 110KM
-
Ha! Zalogowałem się do Citroen Service, podałem VIN i wyskoczyły mi parametry mojego egzemplarza. Podają tam, że mam 110KM więc teraz to ja już nie wiem skąd 80KW w dowodzie.