A ja bym jeszcze nic nie wymieniał tylko dolał tunapa, dawkę na 10litrów. 2 tygodnie temu też mi wywaliło błąd, oczywiście inny, klasyczny dla c5, czyli ciśnienie. Podpiąłem DB i wyszło 7 bar. Zawsze miałem 4. Odkręciłem korek, zero gazowania, dolałem tunapa na 10 litrów. Nie rozpisując się po 2 dnach wszystkie kontrolki zgasły, a miałem już odliczanie. Cała sytuacja miała miejsce jakieś 2 tygodnie po uzupełnieniu mocznika, oczywiście z dawką tunapa. Być może w c4 wywala inny błąd, a efekt jest ten sam. To dziwny system ale tunap często pomaga. Dolej pojeździj i zobaczysz jaki efekt. Koszt dolewki praktycznie żaden, a sonda parę pln kosztuje i wcale nie musi być poprawy. Jak się cofniesz dwie strony wcześniej, to opisywałem dokładnie swój przypadek z lata zeszłego roku.