Belka Peugeuota 207 to juz zupełnie inna bajka, to jest pływająca belka wleczona na tulejach met-gum. resorowana za pomocą sprężyn
206 i partner i jeszcze kilka innych modeli to są belki pokrewne, jeżeli chodzi o rozwiązania techniczne, czyli łożyskowanie wahaczy łożyskami igiełkowymi i resorowanie za pomocą drążków skrętnych
Są to zupełnie inne belki jeżeli chodziłoby o stosowanie zamienne
A co do różnicy belek 206, partner, a ZX to najogólniej w ZX łozyska są w rurze belki a czop na stałe we wahaczu, a np. 206, Partner ma czop belki na stałe w rurze nośnej, a łozyska są we wahaczu
Co do obnieżenia belki amortyzatorami to wielka bzdura, można ewentualnie usztywnić zakładając sportowe, gazowe, ale nie obniżyć
Jak założysz krótsze amortyzatory to poprostu zabraknie im skoku i będą dobijać nie pozwalając autu pracować swobodnie w górę
Co do belki volcane to jest to jakby usportowiona wersja ZX, tak jak Xsara VTS
Oprócz grubszych drążków skrętnych(o ile dobrze pamiętam ma takie jak xsara kombi), które powodują że auto może być obniżone i nie siada tak mocno pod obciążeniem i oczywiście hamulców tarczowych (a takowe wymagają dłuższej osi koła niż bębnowe) to usportowione wersje tych belek posiadają jeszcze grubszy drążek stabilizatora, który idzie wewnątrz belki i jest odpowiedzialny za niwelowanie przechyłów auta
Są to różnice wpływające głównie na charakterystykę pracy zawieszenia, bo jeżeli chodzi o mocowania, rozstawy itp, to te belki się niczym nie różnią (ośki koła można przekładać, tak jak układ hamulcowy)
Wbrew pozorom konfiguracji tych belek jest sporo, choć na pierwszy rzut oka niewiele się różnią.