Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10
71
MK III (X7). / Odp: Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Błażej Banisz dnia Kwiecień 21, 2024, 15:01:31 »
Nie da się lexią wydostać tajnego kodu (jest opcja weryfikacji, czy posiadany kod jest poprawny, ale szukanie 4 znaków w ten sposób będzie trwało wieki, a i może się okazać, że system ma jakiś limit błędnych prób), najprościej to w ASO zamówić... Jak już jest status NFP, czyli nie ma do tego auta i już się nie da zamówić, to są co najmniej dwie możliwości: eprom w ECU silnika - zrzut pamięci i odpowiedni generator, który na podstawie tego co odczytano wygeneruje kod, albo podobna operacja z BSI (ale moim zdaniem łatwiej dobrać się do ECU silnika). Gdzieś czytałem o jakimś sofcie na Arduino, który jest w stanie wydobyć ten kod.
Co do naciskania +APC - masz dość nowego diagboxa... (który zakłada przycisk do uruchamiania samochodu zamiast stacyjki i kluczyka) tu chodzi po prostu o włączenie zapłonu.
72
MK III (X7). / Programowanie Kluczyka Citroen C5 X7
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz Drozdz dnia Kwiecień 21, 2024, 14:13:55 »
Witajcie
Próbowałem kodować nowy kluczyk i wyskoczyło mi coś takiego żebym nacisnął + APC.
Może też ktoś wie jak wyciągnąć kod tajny przy pomocy Lexi?
73
Berlingo - Mechanika / Odp: Wspomaganie kierownicy Berlingo 2015
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Kwiecień 20, 2024, 12:49:31 »
Awarie tych pomp dotyczą w grupie PSA głównie złącza elektryki pompy lub jej wiązki.
74
Berlingo - Mechanika / Odp: Wspomaganie kierownicy Berlingo 2015
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotr Puścian dnia Kwiecień 20, 2024, 12:28:21 »
Zasadniczo to te elektryczne pompy lubią przenosić dźwięki jeśli mają uszkodzone swoje amortyzatory lub dotykają czegoś innego.

 W dawnym PSA jakoś szczególnie często się nie psuły, więc można chyba zaryzykować wymianę na używkę jeśli Ci te dźwięki przeszkadzają. W grupie VW lubią padać jak muchy.
75
Berlingo - Mechanika / Odp: Wspomaganie kierownicy Berlingo 2015
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Kwiecień 20, 2024, 11:25:42 »
Wspomaganie masz hydrauliczne skoro jest płyn. Tylko pompa wspomagania ma napęd elektryczny.
Później były maglownice ze wspomaganiem elektrycznym, czyli silnik był montowany bezpośrednio na maglu i bez płynu.
Skoro buczy to obstawiam pompę.
76
Berlingo - Mechanika / Wspomaganie kierownicy Berlingo 2015
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Pawlowski dnia Kwiecień 20, 2024, 09:55:06 »
Koledzy posiadam Berlingo 2015 z elektrycznym wspomaganiem i słychać buczenie, po niewielkim ruchu kierownicą ustaje ale po chwili powraca, nadmieniam że jest płyn w zbiorniku .

Wysłane z mojego M2103K19G przy użyciu Tapatalka

77
MK III (X7). / Odp: C5 X7 1.8 125 KM - uszkodzona / zablokowana stacyjka + kierownica
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Kwiecień 19, 2024, 10:25:47 »
Zamki klamek to 5 minut roboty.
78
MK III (X7). / Odp: C5 X7 1.8 125 KM - uszkodzona / zablokowana stacyjka + kierownica
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysztof Kaźmierczak dnia Kwiecień 19, 2024, 09:29:08 »
Tak, tak. Czeka nas zabawa w demontaż i montaż całego nowego zestawu.
79
MK III (X7). / Odp: C5 X7 1.8 125 KM - uszkodzona / zablokowana stacyjka + kierownica
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Kwiecień 18, 2024, 22:01:31 »
A jak padnie aku to nie otworzy drzwi. Zamek klamki/ek też do wymiany.
80
MK III (X7). / Odp: C5 X7 1.8 125 KM - uszkodzona / zablokowana stacyjka + kierownica
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arkadiusz Lipiński dnia Kwiecień 18, 2024, 21:51:31 »
Wymień stacyjkę przełóż groty i będzie ok
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10