Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
MK III (X7). / Odp: Wymiana tylnych tulei wahacza, przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artur Juchniewicz dnia Maj 10, 2024, 11:34:54 »
Dzięki, a jeszcze chciałem się spytać czy tulejki Hutchkinsona są lepsze niż Febi? Mam do wyboru te albo te. Czy tą tuleję na środku też wymienialiście profilaktycznie, czy tylko te tylne?
92
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tadeusz Garbacik dnia Maj 10, 2024, 10:55:20 »
Odpowietrzyć zgodnie z procedurą z SBOxa. Nie wiem jak jest w BHDI ale wcześniej stosowało się naczynie wzbiorcze dokładane na zbiorniczek. Następnie odpowietrzenie przy termostacie i najważniejsze odpowietrzenie przy wyjściu na nagrzewnicę.
93
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz Chojnacki dnia Maj 10, 2024, 10:50:31 »
Witam,
Nikt mnie nie naciągał ( bardzo dobry mechanik serwisuje u niego już 15 lat auta i służbowe i priv), po prostu należało to zrobić , bo po wymianie rozrządu wywalało błąd czujnika wałka rozrządu i przy 190 tys. i teraz przy 290 tys. Po wpisaniu w komputer o wymianie błąd znikł raz na zawsze. Stąd moje pytanie o przy chłodnicy , a ogólnie jak mam odpowietrzyć chłodnicę , jeżeli chodzi o ten zaworek przy termostacie to powietrze nie leci tylko sam płyn...- no chyba że coś pominąłem przy wymianie chłodnicy i teraz mi się dzieją dziwne rzeczy z termostatem i ogrzewaniem kabiny...
94
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Maj 10, 2024, 08:31:07 »
Mój AHX nie ma. Są dwa napinacze na sprężynach. Jak wymieniałem alternator to tylko je odciągałem i blokowałem.
95
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tadeusz Garbacik dnia Maj 10, 2024, 07:57:46 »
A w BHDI nie ma kalibracji paska osprzętu po wymianie przy S&S?
96
MK III (X7). / Odp: Oringi w zawieszeniu hydro z lds
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Łukasz Sapeta dnia Maj 10, 2024, 07:18:34 »
A nie powiem Ci dokładnie co montowałem. Jakaś firma co u każdego na you tube wymieniali.
Nie demontowałem regulatora. robiłem to z kanału i odkręcałem tylko cewkę. Przez dwa dni co jakiś czas psikałem wd40 bym coś tam zruszyło i bez problemu poszło. Cała operacja na spokojnie mi zajęła godzinkę
97
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Andrzej Makowski dnia Maj 09, 2024, 15:32:58 »
Ani przy chłodnicy ani przy rozrządzie nie trzeba nic kompem robić. Pierwszy raz słyszę o czymś takim i w "naprawach" wyszczególnionych w Diagboxie niczego takiego do tej pory nie spotkałem. Jeśli warsztat naciągnął cię na opłatę za podłączenie komputera, bo procedura tego wymaga, to chyba cię oszukali.
Jedyna opcja to odpowietrzenie układu chłodzenia z poziomu Diagboxa ale to równie dobrze można zrobić bez kompa. Tyle, że to nie jest "zaprogramowanie" wymiany pompy wody czy chłodnicy i chyba dotyczy modeli z ostatnich 3-5 lat.
98
MK III (X7). / Odp: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mariusz Chojnacki dnia Maj 09, 2024, 14:57:57 »
Panowie, mam jeszcze jedno pytanie, czy przy wymianie chłodnicy należy to zaznaczyć w kompie takową wymianę, pytam bo przy wymianie rozrządu należało coś takiego uczynić?
99
MK III (X7). / Odp: czujniki zużycia klocków - przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krzysztof Krzyżak dnia Maj 08, 2024, 21:08:48 »
dzisiaj sprawdziłem u siebie- auto z Francji = brak owych czujników :-(
100
MK III (X7). / Odp: Wymiana tylnych tulei wahacza, przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Leszek Gaj dnia Maj 08, 2024, 20:37:27 »
Wymieniałem w x7 a wcześniej w 1 fl i na zwykłych nie zdarzyło mi się żeby się obracała.
Strony: 1 ... 8 9 [10]