mocne szarpnięcie przy włączeniu D.
Mam podobnie, tzn. nie wrzucanie D , ale zatrzymanie auta do zera i ponowne ruszanie.
To co, wyczytałem na forum i zdanie kilku forumowiczów z którymi rozmawiałem wskazuje na "wywalony" zawór od pierwszego biegu - nie trzyma ciśnienia.
Jakiś rok temu na zimnym oleju czy powolnej jeździe ( około 120 na godz. ) nie było takich objawów, a dopiero przy "pałowaniu" auta w okolicach 170
dawało łupnięcie na
jedynce - w mojej opinii nie trzymający zawór plus mocno rozgrzany olej ( czytaj rzadki jak rosół ) dawał taki efekt.
Obecnie jadąc już na poziomie 120- 130 powoduje czasami takie "walnięcie".
Stąd u mnie do wymiany płyta - tak sądzę.
Olej mam klarowny, wymieniany statycznie wielokrotnie - TotalFluidmatic.
Pojawił się wątek - AM6 dla odważnych......
Szkoda że jest w nim cisza, bo ja aż tak odważny nie jestem, ale wespół z kimś to już mogę zrobić rozpi... uchę w swojej skrzyni
Jak nie wyjdzie to potem najwyżej laweta i serwis
Myślę też nad dodatkową chłodnicą oleju , to relatywnie niewielki koszt , a według mnie Aisin się nie wykazał.
Kiedyś w przyszłości targanie przyczepy, czy wyjazdy
zakiprowanym autem po dach na wakacje będzie dawało w kość skrzyni a właściwie olejowi.