Podgrzewane powietrze idzie przez IC? Pierwsze słyszę chyba że masz coś bardzo źle połączone...
Najprosciej odpiac wezyki podciśnienia ale licz się z tym zwstracisz klapę gaszaca bo odcięcie samej klapy ciepłego powietrza w niskiej temperaturze spowoduje zamknięcie klapy zimnej przez to silnik nie dostanie powietrza. Jak chcesz mieć prawidłowo dolot tylko zimny to musisz zmienić program na taki z jedną klapą a więc też usunąć FAP... Węże wody możesz połączyć tak jak piszesz, nic to nie zmieni gdyż podgrzewacz to też zwykła rura przez którą plynie woda...
2.2 ma potencjał ale wolał bym zrobić chip na 170KM niż przerabiać doloty dla uzyskania 3-4KM...
Chyba że już masz go podciagnietego a dolot to smaczek dla poprawto inna sprawa
Kolego powiem tak podciśnienie klapy gaszącej ciepłego powietrza mam odpięte przez prawie cały rok... podłączam czasami z nudów jak coś grzebie przy silniku.. W zimie czy to w lecie żadnego problemu nie mam auto grzeje się tak samo szybko..
A odnośnie modyfkacji ecu itd to wystarczy zobaczyć po lewej stronie przy moim poście jest krótki opis mojego samochodu
także jest grubo ponad 170hp..
Ciekawi mnie jeden fakt..Do podgrzewacza jest doprowadzona jedna rurka, która łączy się z obudową termostatu, druga rurka wchodzi w otwór przy filtrze oleju...
Głupie pytanie brzmi...
Czy podgrzewacz nie jest skonstruowany tak, że podgrzewa jednocześnie olej i płyn ? tz w podgrzewaczu jest "obieg zaminkęty" dla dwóch płynów/olei ?
takie mnie refleksje napadły ostatnio
A tak z innej beczki ostatniego czasu pozbyłem się reaktora katalitycznego na rzecz czystego przelotu... ( dla fanów ekologi.. cat był zapchany i auto sie dławiło.. ) co ciekawe na przelocie auto mniej kopci