Ponizsza swoja wypowiedz umiescilem w temacie "tank flopper montaz" ale widze ze tu bardziej ona pasuje
Witam
Jaka jest standardowa czestotliwosc odczytu poziomu paliwa ? Czy dokonywany jest za kazdym razem przy uruchamianiu silnika ?
Jezeli sprawdzany jest co jakis czas to jaki to czas ? mowimy o godzinach czy minutach ?
Mialem nastepujaca sytuacje:
Rozladowal mi sie akumulator, akurat jak mialem w trase sie wybrac. Odpalilem na kable, aby nie ryzykowac zatankowalem samochod na wlaczonym silniku. Wskazowka nie ruszyla sie. Przejechalem tak okolo 70km az wskazowka prawie calkowicie opadla (teraz tylko nie pamietam czy zapalila sie kontrolka). Postanowilem sie zatrzymac i zgasic silnik na kolejnej stacji. Odpalilem po chwili wskazowka sie podniosla do prawidlowego stanu czyli prawie do pelna.
Nie rozumiem tej sytuacji. Skoro tankowanie na zapalonym silniku powoduje niewlasciwe wskazania to moze oznaczac:
- ze komputer wogole nie sprawdza stanu faktycznego baku,
Skoro nie sprawdza stanu faktycznego w czasie jazdy, to:
- w czasie jazdy pokazuje jakies usrednione zuzycie paliwa, lub takie ktore sam komputer sobie oblicza moze z danych o dawce wstrzykiwanej do silnika.
Jakakolwiek jest odpowiedz, fakt ze przejechalem 70 km a wskazanie sie nie zmienilo jest przerazajace, jak tu ufac wskazaniom poziomu paliwa.
Kiedy robie trase 1000km musze sie zatrzymywac i gasic silnik aby sprawdzic faktyczny stan zbiornika ?
Po przeczytaniu wszystkich waszych doswiadczen, musze przyznac ze mam najmniejszy problem bo mam diesla, ale jednak chcialbym byc pewny wskazan. Napiszcie jeszcze czy jezdzac na gazie jak wskaznik opada juz bardzo nisko zapala sie wam kontrolka ?