Witam,
chodzi mi po głowie pomysł przerzucenia kompletnego napędu 2.0 (138KM) z manualem do działającego pojazdu z małym dieselkiem.
Różnice są duże wiec mam pewne obawy.
Dawca z 2 litrówką jest kompletny wiec z czesciami nie bedzie problemu.
Podstawowe różnice jakie są to:
- inne silniki i skrzynie
- 1.6 z FAPem, 2.0 bez FAP
- co w sytuacji jesli 1.6 bedzie z automatem?
Dodatkowo chciałbym jeszcze uzupełnić wyposażenie:
- dołożenie indeksowanego lusterka
- dołożenie samosciemniajacego lusterka
- dołożenie kolorowej nawigacji
- dołożenie nagłośnienia JBL ze zmieniarka
- dołożenie elektrycznych foteli
Czego się tu można spodziewać ze strony BSI i innych elektronicznych układów?
Domyślam się ze bez L...i z porządnym interfejsem sobie nie poradzę, wiec rodzi sie kolejne pytanie jaki interfejs polecacie.
Jeśli ktoś przerabiał taki temat lub może przekazać sugestie jak uniknąć problemów i przejść przez temat bezboleśnie będę bardzo wdzięczny.
Jeśli ktoś dysponuje wiedza o fajnie wyposażonej C5 MKII z którymkolwiek dieslem pod maska i uszkodzonym silnikiem to będę wdzięczny za namiar.
Pzdr