Mechanizm centrujacy DIRAVI jest opisany w ksiazce "Hydraulika bez tajemnic". Jest tam rysunek, ktory powinien Ci wszystko wyjasnic. DIRAVI to nie jest typowy uklad kierowniczy, ktory podczas jazdy samoczynnie centruje sie silami powstajacymi w ukladzie zawieszenia . Jest specjalny dodatkowy mechanizm ktory centruje kierownice i ktory ma zakres regulacji i wlasnie z tego powodu prawidlowo ustawiona zbieznosc nie gwarantuje jazdy prosto.Po ustawieniu zbieznosci zazwyczaj trzeba zrobic dodatkowo korekte tego mechanizmu.
CX ma ten sam mechanizm tylko troche inaczej skonstruowany (osobno uklad wspomagania i centrowania). Regulacja w CXie jest duzo trudniejsza, trzeba delikatnie poluzowac dwie srubki regulacyjne na kolumnie kierowniczej, obrocic kolumne wzgledem przekladni, dokrecic srubki i miec nadzieje ze obrociles o wlasciwy ulamek milimetra jednoczesnie uwazajac zeby przekladnia nie drgnela ... Najlepiej najpierw usunac cisnienie z ukladu. Operacja bardzo czasochlonna i stresujaca. W XMie to bajecznie proste...
Dostales manual krok po kroku (1-5), nie wiem co jeszcze mozna dodac....
Poprosze info na priva o ktore pytalem.