Każdy ma swoją opinie
Ktoś może powiedzieć, że roczny olej też jest świeży a tu auto robiło 50.000 rocznie
Niech żyje LongLife nawet w kwestii chłodziwa
Nie wiem jak w tym dieslu bo tej pompy nie miałem przyjemności rozbebeszać ale w większości jakie spotkałem uszczelnienie jest mechaniczne i tu ważny jest czysty płyn i jego dodatki. Dla pompy zakładany jest ubytek płynu poprzez szczelinę w miejscu tarcia, musi być dobre smarowanie i brak nawet najdrobniejszych syfów. Ładnie widać nalot przy otworze odpływowym z pompy (otwór na dole pod ośką) i nalot z zużytych w wyniku tarcia elementów.
Pompę jak pisał autor wyciągnie mechanik, jak poleży dwa dniu to nawet jeśli by była sprawa to już ciężko będzie chodzić.
Z mojej subiektywnej opinii pompy padają z 3 powodów
1. Niewymieniany i syfiasty płyn
2. Zbyt mocno naciągnięty napinacz
3. Kiepskie materiały (wycierające się elementy uszczelnień, pękające plastikowe wirniki - często produkowane bez tulejki zabezpieczającej)
Moja uwaga na koniec: Kup HEPU i będziesz Pan zadowolony.
Montowałem już Ruville Graf Metelli Dolz i Hepu jak dla mnie to naprawdę jakościowo warta jest swojej wygórowanej ceny.