Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Radio  (Przeczytany 771 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Radio
« dnia: Październik 29, 2020, 18:10:05 »
Czy oryginalne radio z mk2 można włożyć do mk1 ?
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Artur Markowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2.0 T.C.T
  • Zainteresowania: akwarystyka, astronomia, płyty winylowe
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Odp: Radio
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2020, 14:16:40 »
Co do samego radia, tonie wiem co mogło być przeciwwskazaniem. Nawet jeśli wtyczki by się różniły to zawsze można przejściówkę zrobić.Problem może być, ze sterowaniem w kierownicy, jeśli je masz to nie wiem czy były kompatybilne.
Każdy stary samochód jest bardziej ekologiczny od nowego zmienianego co trzy lata.

Offline Robert Mulewicz

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 787
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Nissan Terrano 3.0, C4 1,6HDI coupe Były:MG TF 1.8 16v ,XM V6 Zender,Saxo VTS, Renault Laguna GT 2.0 16v. CX25TRD Turbo II 1987 oraz wiele innych citroenów
  • Zainteresowania: szerokie
  • Miejscowość: Kraków
Odp: Radio
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2020, 17:09:55 »
Właśnie chodzi o wtyczki sterowania bo radio podłączyć każdy potrafi.Kolega chce kupić ode mnie to radio (mam też kierownicę i okablowanie) ale chce zachować jedynie słuszną kierownice jednoramienną......Nie możemy tego sprawdzić przez montaż radia u niego w aucie bo mieszka daleko.Do siebie nie chcę montować bo mam poprzerabianą instalację pod siebie.Dlatego zadałem pytanie
2,5 td-najgorszy parch wśród XM-ów

Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Radio
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2020, 18:09:17 »
Ze schematu Clariona można się dowiedzieć że sterowanie w Mk1 łączy z masą każdy z 4 przewodów z osobna (pin 1 w złączu DIN to masa). Prawdopodobnie wystarczy wykorzystać te przełączniki razem z rezystorami zgodnymi z tymi z kierownicy Mk2, tylko trzeba będzie wybrać z których funkcji zrezygnować. Philips ma 8 przycisków, a Clarion tylko 4. Nie wiem też czy się fizycznie zmieści. Nie bez powodu w dwójkach klapa nie zakrywa radia, a sam schowek. Warto w tym rzeźbić..?
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Artur Markowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2.0 T.C.T
  • Zainteresowania: akwarystyka, astronomia, płyty winylowe
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Odp: Radio
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2020, 21:59:54 »
W dwójce radio pod klapką też się mieści.
Każdy stary samochód jest bardziej ekologiczny od nowego zmienianego co trzy lata.

Offline Zbigniew Patelski

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 992
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: XM 2.1 TD 1995
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: Radio
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 31, 2020, 08:46:31 »
W dwójce radio pod klapką też się mieści.

Philips z dwójki mieści się pod klapką z jedynki?
ja: XM 2.1TD [XUD11ATE] BVA 95'
XM Break V6 24V [ES9J4] BVA 97' (trwa remont blach)
ojciec: XM V6 12V [ZPJ] BVM 96'

Offline Artur Markowski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 136
  • Posiadany samochód: Citroen XM 2.0 T.C.T
  • Zainteresowania: akwarystyka, astronomia, płyty winylowe
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Odp: Radio
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 31, 2020, 20:35:27 »
Raczej nie, miałem na myśli normalne radia.
Philips ma chyba specjalną nad-wymiarową ramkę, żeby ładnie się komponowała pomiędzy klapkami.
Każdy stary samochód jest bardziej ekologiczny od nowego zmienianego co trzy lata.