Witam, koledzy mam pytanie dotyczące sprzęgła w XP 1,8 ,a mianowicie ustaliłem sobie, że u mnie jest sprzęgło hydrauliczne ( po wpisaniu vin na stronie
http://service.citroen.com/ ).Z opisu modelu nie wynika abym u mnie sprzęgło sterowane było linką.Temat się rozpoczął od zauważenia śladów oleistego płynu (teraz jestem w 99 proc. przekonany ,że jest to płyn hamulcowy) na górnej części skrzyni ok wysokości zbiorniczka wyrównawczego.Dodatkowo przy wciskaniu sprzęgła na pedale czuć jakby linka się lekko zatarła (ale dopiero w końcowej fazie wciskania pedału sprzęgła, taki jest efekt odczuwalny). Podejrzewam wyciek ze zbiorniczka wyr. stąd w/w objawy.Powiedzcie mi zbiornik wyrównawczy płynu hamulcowego jest wspólny z układem sprzęgła? Czy płyn DOT 4 należy w jakiś specjalny sposób uzupełnić w tym zbiorniczku?Chodzi mi czy jest on przelewowy i po przekroczeniu pewnego poziomu uzupełni się również w ukł.sprzęgła.Pozdrawiam
ps teraz sprawdziłem poziom płynu w zbiorniczku i jest ok , nigdzie w jego okolicy nie ma wycieku.Może przesadzam? :-( bo to "tarcie" nie jest duże praktycznie wyczuwalne jak zwróci się na to uwagę.Biegi wchodzą super, sprzęgło bierze normalnie.Może taki urok.