Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem a mianowicie w trakcie przeglądu technicznego okazało się że opony na tylnych kołach są zdarte od strony wewnętrznej prawa opona trochę więcej niż lewa , w pierwszej chwili pomyślałem ze to może być wina małego ciśnienia w oponach ale gdyby tak było przy zbyt małym ciśnieniu oponę zbierało by z dwóch stron a przy zbyt wysokim ciśnieniu wewnętrzną jej część i to powie każdy fachowiec który zajmuje się oponami więc ta kwestia jest rozstrzygnięta , lecz problem zostaje wydawało by się ze problem powinna rozwiązać geometria tylnych kół i tu o dziwo producent nie przewidział takiej możliwości i to jest potwierdzone w warsztacie który zajmuje się wymiana opon, zbieżnością i geometria kół .Mechanik u którego byłem sprawdził to na programie który wykorzystują do tego typu napraw i tu zaczynają się schody bo jeśli nie ciśnienie w oponach ,brak ustawienia geometrii kół to co jest powodem zbierania opon od wewnątrz ? co o tym sądzicie jak się do tego zabrać i co z tym robić aha przypomniała mi się jedna rzecz otóż kilka razy zdarzyło mi się coś takiego że w czasie przejazdu po rondzie szybsza prędkością wydawało mi się że tył auta trochę zarzucało a pogoda była deszczowa czy to ma jakiś związek z tymi oponami . proszę o jakieś porady .