Bartek Konopka napisał:
No tak, ale mimo to ze jest ta rama pomocnicza (chyba to się też nazywa wózkiem) to ponoć zakłada się dolną rozpórkę. Bo właśnie rozważam czy warto założyć chociaż tą górną do normalnej jazdy (?)
Ale kurczaki gdzie?!
Jeszcze niżej, na zwrotnice?
Kolumna w Xsarze skonstruowana jest tak, że amortyzator wchodzi w gniazdo, które jest częścią zwrotnicy. U góry jest oczywiście klasyczny kielich, łożysko kolumny, itd itd.
Może się powtórzę, ale takiej rozpórki w Xsarze z seryjnym zawiasem nigdy nie widziałem i nie bardzo sobie wyobrażam, gdzie taką rozpórkę montować.
Przez seryjny zawias rozumiem cały układ przedniego zawieszenia, nie same kolumny.
Jak chcesz mieć sztywniej, możesz próbować zakładać drążek stabilizatora na przykład od Berlingo (zdaje się, że jest chyba sztywniejszy od tego z Xsary).