Kumaty to fakt. Nie chciał wlewać do mnie tego oleju bo stwierdził że 2 norm na raz nie może spełniać. Nalal na moją odpowiedzialność i teraz nie wiem czy dobrze zrobiłem. Skrzynia pracuje inaczej niż wcześniej, mam wrażenie że przeciąga wyższe biegi i że czasem przy redukcji szarpie. Chyba dla spokoju umysłu za jakiś czas pojadę raz jeszcze na dynamiczną do niego ale wcześniej na dokładne sprawdzenie skrzyni żeby wykluczyć inne możliwości.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Raczej bystry jeśli coś takiego wyłapał, bo jak by był kumaty to by sprawdził i porównał karty tych olejów.
TransWay S DX III J zdaje się że już nie jest produkowany a TransWay ATF EXTRA to jego następca. Poniżej proste zestawienie do oleju referencyjnego:
Mobil ATF 3309 / TransWay S DX III J / Transway ATF EXTRA
Density,kg/l@15°C(60°F): 0,854 / 0,844 / 0,85
Colour: Red / Red / Red
Flash piont: 185 / 220 / 210
Pour Point: -45 / -48 / -51
"Viscosity:
cSt @ 40°C 35 / 37.5 / 37.84
cSt @ 100°C" 7,2 / 7,21 / 7,72
Viscosity Index 180 / 175 / 180
Brookfield Viscosity cP @ -40°C: 14000 / 13000/ 13050
W załączeniu karta charakterystyki. Tam nic nie ma o AW1. Może ktoś zrobi fotkę butelki (ja tam nie wyłapałem wpisu o AW1).
Po wymianie oleju pierwsze 2k km zrobiłem na starym liczniku, potem się zorientowałem, że nie jest zresetowany. To była wymiana dynamiczna. Mimo, że przy mnie robili reset (na nieznanym mi interface'ie) komputer dalej pamiętał stary licznik.
Po zresetowaniu licznika skrzynia, przełącza na wyższych obrotach i jak cisnę to przeciąga -> ale tak ma być
. Ogólnie sprawuje się super, nic nie szarpie.
/Mi kiedyś potrafiło trochę szarpać przy blokowaniu się zaworu EGR, też myślałem że to skrzynia/