Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie  (Przeczytany 597782 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Offline Jacek Wasilewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: CX, XM, C6
  • Miejscowość: Łódź
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #500 dnia: Czerwiec 11, 2016, 21:18:21 »
Marek, daj znać jak było. Ja też się do nich wybieram. Na razie wstępnie w sobotę 18 czerwca.
Pozdrawiam
Jest: CX, XM, C6
Był: AX 1.4D '93; XM MK1 2.1 TD HA '91; BX 1.9D '92

Offline Piotr Zadrożyński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 70
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 X7 Exclusive 2011 2.0 HDi 163 KM AM6C
  • Zainteresowania: Informatyka, Motoryzacja
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #501 dnia: Czerwiec 12, 2016, 22:52:57 »
Witam,

Mam pytanie co do oleju.
Kolega Krzysztof podał namiary na Total Fluidmatic MV LV.
Co w takim razie sądzicie o
MJ-325 MITASU LOW VISCOSITY MV ATF http://www.mitasuoil.com.pl/produkty/plyny-przekladniowe/mitasu-at-fluids/japonski-plyn-przekladniowy-mj-325-mitasu-low-viscosity-mv-atf-100-synthetic,p27989201.
Cena podobna a parametry wydają się lepsze?

Chcę wymienić olej dynamicznie w Assco w Łomiankach / Czosnowie. Nie wiem czy ktoś ma z nimi jakieś doświadczenia.

sunnychris

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #502 dnia: Czerwiec 13, 2016, 12:18:07 »
200 za 4l więc jest droższy,  co do parametrów to poczekaj na wyrok Michała. Mi się wydaje, że lepkość za duża na aw1

Xperia Z5 Compact über TapaTalk


Offline Marek Janota

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 137
  • Skąd: Bielsko Biała
  • Posiadany samochód: Citroen C5 II 2.0 HDI 138KM 2007r , Berlingo 1.6 HDI 75KM 2007r
  • Miejscowość: Bielsko Biała
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #503 dnia: Czerwiec 13, 2016, 16:30:48 »
No i już po pełnej wymianie oleju w skrzyni w "Art-Mag serwis Gliwice"
Co do serwisu to potwierdzam wszystko co napisał Adam kilka stron wcześniej , fachowo , dokładnie i czysto wykonana praca , mechanicy uprzejmi i kulturalni ludzie. Po wymianie pierwsza czynność to ustawienie licznika zużycia oleju na "0" wcześniej było ponad 4 miliony , miałem swoją lexię więc nie było problemu . Co do starego oleju to nie był wcale taki tragiczny jak mógłby na to wskazywać licznik oleju , nie był jak to niektórzy pisali czarną breją czy smołą , tylko zwykły oleisty czarny olej o zabarwieniu czerwonawym , nawet mechanik stwierdził że nie jest wcale taki zły. I teraz dwie wyraźne różnice przed i po wymianie to po pierwsze auto podczas ruszania z pozycji "D" i puszczeniu hamulca (bez gazu) wyraźniej ciągnie do przodu , wcześniej robiło to dużo wolniej i słabiej , nie wiem czy to dobrze czy źle ale różnica jest duża . Po drugie wcześniej w czasie jazdy praktycznie na każdym biegu w momencie mocniejszego przyśpieszania (nie na tyle gwałtownego żeby automat zredukował bieg ) to był odczuwalny jakby minimalny uślizg objawiało się to tym że obroty na obrotomierzu gwałtownie podskoczyły o jakieś 200 obr/min nim jeszcze auto zaczęło przyśpieszać , to samo podczas nagłego puszczeniu gazu wskazówka na obrotomierzu od razu trochę spadała nim auto zaczęło jeszcze zwalniać . Po wymianie oleju nie ma tego "efektu uślizgu"
Teraz wskazówka obrotomierza podnosi się jednocześnie z przyśpieszaniem i opada dokładnie w momencie zwalniania . Nie wiem czy to zrozumiale opisałem ale tak to wyglądało z mojej strony .
Co do reszty to mam jeszcze odczucie że automat jeszcze bardziej niezauważalnie dla mnie zmienia biegi , ale wcześniej też było bardzo dobrze więc różnica jest niewielka , ogólnie to teraz jest perfekcyjnie , zobaczymy co będzie dalej.
I teraz jeszcze jedna ciekawa sprawa , po powrocie z serwisu do domu ( równe 101 km) sprawdziłem jeszcze lexią ile "nabiło" na liczniku zużycia oleju i okazało się że jest już 2422 , więc jest 24 razy więcej niż przebieg w kilometrach a trasę powrotną jechałem bardzo delikatnie i bez częstych zatrzymań i gwałtownych przyśpieszeń , co by mogło potwierdzać że przy przebiegu mojego samochodu na poziomie 135 tyś licznik oleju może spokojnie pokazywać wartości w okolicach 4 milionów ( 135 000 * 24 = 3,2mln  ) a zaznaczę jeszcze raz że jechałem wyjątkowo delikatnie . Zobaczę za kilka dni jak będzie przyrastał stan licznika oleju w stosunku do przebiegu auta .


Tu krótki filmik nagrany telefonem jak to wyglądało podczas wymiany
https://www.youtube.com/watch?v=npRGUtmKl7Y
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2016, 16:50:07 wysłana przez Marek Janota »

Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #504 dnia: Czerwiec 13, 2016, 18:02:46 »
hahaha teraz tak sobie myślę....kolesie  z warsztatu pomyślą że jacyś wariaci jesteśmy....każdy nagrywa co i jak :D hehe
Ale chyba korka LDS nie odkręciłeś ?? Bezpiecznik demontowałeś??

Offline Marek Janota

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 137
  • Skąd: Bielsko Biała
  • Posiadany samochód: Citroen C5 II 2.0 HDI 138KM 2007r , Berlingo 1.6 HDI 75KM 2007r
  • Miejscowość: Bielsko Biała
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #505 dnia: Czerwiec 13, 2016, 18:39:10 »
hahaha teraz tak sobie myślę....kolesie  z warsztatu pomyślą że jacyś wariaci jesteśmy....każdy nagrywa co i jak :D hehe
Ale chyba korka LDS nie odkręciłeś ?? Bezpiecznik demontowałeś??


Dokładnie , facet mówił że chodziłeś po kanale i same zdjęcia robiłeś i że połowę roboty sam zrobiłeś , ale przynajmniej nie było mu nudno.
Co do korka to odkręciliśmy go nim opuściliśmy auto , zaraz po tym filmiku , bezpiecznik oczywiście zaraz po podniesieniu został wyjęty , ale tył auta stał na kołach i podczas kręcenia kołami sam obniżył się do poziomu "do jazdy" natomiast przód po skończonej robocie i po opuszczeniu stał wysoko , po chwili wszystko samo się wyrównało .

Offline Jacek Wasilewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: CX, XM, C6
  • Miejscowość: Łódź
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #506 dnia: Czerwiec 13, 2016, 22:23:07 »
Poratował by mnie ktoś Lexią z Gliwic, Bytomia bądź Częstochowy z wyzerowaniem licznika? Umówiłem się na sobotę 09 rano w warsztacie. Pewnie w południe będę wracał. Zalewam Totalem FLUIDMATIC MV LV. U mnie ze skrzynią jest problem, że po wysprzęgleniu (np. na światłach) delikatnie szarpie jak wrzuca bieg.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2016, 22:40:38 wysłana przez Jacek Wasilewski »
Pozdrawiam
Jest: CX, XM, C6
Był: AX 1.4D '93; XM MK1 2.1 TD HA '91; BX 1.9D '92

sunnychris

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #507 dnia: Czerwiec 13, 2016, 22:55:41 »
które auto chcesz tym zalać ? C6 2.7 ?

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #508 dnia: Czerwiec 14, 2016, 01:40:21 »
I teraz jeszcze jedna ciekawa sprawa , po powrocie z serwisu do domu ( równe 101 km) sprawdziłem jeszcze lexią ile "nabiło" na liczniku zużycia oleju i okazało się że jest już 2422 , więc jest 24 razy więcej niż przebieg w kilometrach a trasę powrotną jechałem bardzo delikatnie i bez częstych zatrzymań i gwałtownych przyśpieszeń , co by mogło potwierdzać że przy przebiegu mojego samochodu na poziomie 135 tyś licznik oleju może spokojnie pokazywać wartości w okolicach 4 milionów ( 135 000 * 24 = 3,2mln  ) a zaznaczę jeszcze raz że jechałem wyjątkowo delikatnie . Zobaczę za kilka dni jak będzie przyrastał stan licznika oleju w stosunku do przebiegu auta .

Licznik zużycia oleju nie ma nic wspólnego z przebiegiem. U mnie od jesieni zeszłego roku do wiosny tego roku (dobre 6 miesięcy) nie nabił nawet jednej jednostki, choć zrobiłem tysiące kilometrów. Zaczął nabijać dopiero gdy zrobiło się ciepło. Jeśli temperatura oleju w skrzyni nie przekroczy ustalonego progu (chyba coś około 90 stopni) to on w ogóle nic nie nabija.

bezpiecznik oczywiście zaraz po podniesieniu został wyjęty , ale tył auta stał na kołach i podczas kręcenia kołami sam obniżył się do poziomu "do jazdy" natomiast przód po skończonej robocie i po opuszczeniu stał wysoko , po chwili wszystko samo się wyrównało .

No i git! Dzięki za kolejne potwierdzenie tego jak wyjęcie bezpiecznika rozwiązuje problem z "jazdą" na podnośniku.

Offline Jacek Wasilewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: CX, XM, C6
  • Miejscowość: Łódź
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #509 dnia: Czerwiec 14, 2016, 08:15:57 »
które auto chcesz tym zalać ? C6 2.7 ?

Tak, i mam taką kombinacje:
USUWANIE ZANIECZYSZCZEŃ (SILNIK)    NORMA EMISJI SPALIN EURO 4(SILNIK)
SKRZYNIA BIEGÓW (CHARAKTERYSTYKA)    BVA AM6C
Pozdrawiam
Jest: CX, XM, C6
Był: AX 1.4D '93; XM MK1 2.1 TD HA '91; BX 1.9D '92

sunnychris

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #510 dnia: Czerwiec 14, 2016, 09:03:35 »
W takim razie ten olej się nie nadaje. Musisz mieć JWS3309 bo ten jest "za rzadki"
Np. Total Fluide XLD FE 1L

Xperia Z5 Compact über TapaTalk

Offline Jacek Wasilewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: CX, XM, C6
  • Miejscowość: Łódź
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #511 dnia: Czerwiec 14, 2016, 09:53:55 »
W takim razie ten olej się nie nadaje. Musisz mieć JWS3309 bo ten jest "za rzadki"
Np. Total Fluide XLD FE 1L

Xperia Z5 Compact über TapaTalk


Krzysiek, dzięki! W ostatniej chwili zmieniłem olej.

Poszukałem i poszedłem tropem Michała:

Natomiast osobnym tematem jest to co w takim razie lać (JWS3309 czy AW-1) jeśli skrzynia jest już AM6C natomiast silnik nadal EURO4....  Na tyle na ile mogłem na szybko poszukać w dokumentacji Citroena i na service.citroen.com (ale proszę to sobie samemu zweryfikować bo głowy nie daję - nigdy mnie to dotąd nie interesowało bo mam AM6B więc wszystko jasne) wygląda na to, że w takim przypadku Citroen leje jednak nadal JWS3309 tak jak w AM6B.  Być może oprogramowanie w ECU tych skrzyń nadal dostosowane jest do tego oleju (gdyż nie było potrzeby stosowania w nich rzadszego oleju bo norma EURO4 nie potrzebuje niższych poziomów emisji). 
A generalnie samo "AM6C" jeszcze niewiele mówi, trzeba sobie na service.citroen.com wpisać swój VIN i wejść w dokumentację części zamiennych / Mechanika / Skrzynia biegów i tam sprawdzić jaki konkretny typ się posiada (a trochę ich było), np. GK01, GK05, GG09, GF13 czy GF24 - zresztą tam też powinien być podany odpowieni typ oleju (JWS3309 lub AW-1) i wtedy każdy będzie miał zupełnie jasną sprawę co ma lać. A tak na marginesie, chyba dopiero GF24 to były skrzynie TF-81SC, a wcześniejsze to były modyfikacje/generacje TF-80SC.

Sprawdziłem u siebie w service citroen i mam:
- skrzynia biegów aut nowa oznaczenie GG05 GG07 (GG09) GG09
- skrzynia biegów aut regener oznaczenie GG09 (GG09E) AW Europe
- olej JWS3309
Pozdrawiam
Jest: CX, XM, C6
Był: AX 1.4D '93; XM MK1 2.1 TD HA '91; BX 1.9D '92

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #512 dnia: Czerwiec 14, 2016, 11:02:10 »
Znalazłeś bardzo stary post, od tego czasu kwestię rodzajów olejów już całkowicie rozpracowaliśmy.   Rodzaj stosowanego oleju zależy wyłącznie od normy emisji spalin SILNIKA, a wersja/generacja skrzyni biegów jest tu nieistotna.  Czyli po prostu:

- silniki EURO 4 - olej JWS 3309
- silniki EURO 5 / 6 - olej AW-1.

Innymi słowy, np. skrzynia AM6C z silnikiem EURO-5 będzie wymagać oleju AW-1, a z silnikiem EURO-4 będzie wymagać oleju JWS 3309.  Kalkulatory skrzyń mają oprogramowanie dopasowane do danego silnika i odpowiedniego dla niego typu oleju, dlatego nie można lać zamiennie.

Natomiast jeśli ktoś się chce upewnić to - tak jak pisałem wtedy - zawsze może wejść na service.citroen.com, wpisać swój VIN i w specyfikacji technicznej będzie podane czy silnik jest EURO 4 czy EURO 5. Dodatkowo, można przejść do części zamiennych / Mechanika / Skrzynia biegów i tam będzie podany rodzaj oleju dla jego skrzyni jako część zamienna.

Offline Jacek Wasilewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 238
  • Skąd: Łódź
  • Posiadany samochód: CX, XM, C6
  • Miejscowość: Łódź
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #513 dnia: Czerwiec 14, 2016, 11:51:04 »
I wszystko jasne. Dzięki Michał.

Oczywiście zdam relację z mojej wymiany.
Pozdrawiam
Jest: CX, XM, C6
Był: AX 1.4D '93; XM MK1 2.1 TD HA '91; BX 1.9D '92

mjerz

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #514 dnia: Czerwiec 14, 2016, 12:29:25 »
Co w takim razie sądzicie o [/size]MJ-325 MITASU LOW VISCOSITY MV ATF http://www.mitasuoil.com.pl/produkty/plyny-przekladniowe/mitasu-at-fluids/japonski-plyn-przekladniowy-mj-325-mitasu-low-viscosity-mv-atf-100-synthetic,p27989201.
Cena podobna a parametry wydają się lepsze?

Sama lepkość przy 100'C (5.58) jak najbardziej OK dla oleju low-viscosity, natomiast wskaźnik (indeks) lepkości ma znacznie wyższy niż inne oleje LV (typowo rzędu 150-160, a tutaj 176 czyli w zasadzie tyle samo co JWS 3309)...  Ale to wcale nie musi oznaczać nic złego, bo wysoki wskaźnik lepkości generalnie oznacza lepsze smarowanie w wyższych temperaturach pracy, a to właśnie gorsza smarowność jest wadą olejów low-viscosity...

Offline Piotr Zadrożyński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 70
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 X7 Exclusive 2011 2.0 HDi 163 KM AM6C
  • Zainteresowania: Informatyka, Motoryzacja
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #515 dnia: Czerwiec 14, 2016, 17:01:06 »
Na drugim forum http://citroen.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?p=1102759#1102759 ktoś podał że po poszukiwaniach ustalił dokładnie olej jaki leje Citroen.
Jest to Mobil ATF 3324 - karta katalogowa oleju  http://www.mobil.com/China-English/Lubes/PDS/GLXXENPVLMOMobil_ATF_3324.aspx
Viscosity Index, ASTM D-2270      173

Ten olej jest niedostępny na rynku Europejskim. Dzwoniłem osobiście do Exxonmobil w Polsce.

Najbliżej do niego według autora:

MANNOL Dexron VI
Viscosity Index, ASTM D-2270 164   
ale producent podaje Viscosity (at 100°C) 5,0-6,5 mm2/s a to dość dużą rozbieżność

Według mnie najbliższe parametry ma MITASU MJ-325 Viscosity Index, ASTM D-2270 176 Viscosity (at 100°C) 5,58
i dlatego właśnie się o ten olej pytam.

Czekam jeszcze na informację od znajomego pracującego w ASO Opla co do oleju jaki oni leją. Kto im dostarcza ten olej i jakie są jego parametry.

PS. W Warszawie na wymianę dynamiczną mają chore ceny (900 PLN + Olej) . Poza tym jak słyszą przebieg 180kkm bez wymiany to odradzają. Tylko na własną odpowiedzialność.
Czy przy tym przebiegu to faktycznie takie ryzyko?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2016, 20:52:09 wysłana przez Piotr Zadrożyński »

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #516 dnia: Czerwiec 15, 2016, 07:32:49 »
Ja wymieniałem przy 220 kkm i jest ok.

sunnychris

  • Gość
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #517 dnia: Czerwiec 15, 2016, 12:14:07 »
Też mi to odradzali ale koniec końców i tak robię

Xperia Z5 Compact über TapaTalk


Offline Norbert Koselnik

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 7 148
  • Skąd: Jelenia Góra
  • Posiadany samochód: C5 MkII 2,0 16V HDI Exclusive, C4 Cactus 1,6 HDI
  • Zainteresowania: wszystko oprócz piłki nożnej
  • Miejscowość: Jelenia Góra
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #518 dnia: Czerwiec 15, 2016, 14:34:44 »
Szanowni koledzy właśnie się przymierzam do zakupu następnej C5 - ki,  nie ukrywam, że biorę  bardzo poważnie pod uwagę zakup z auta z AM6. Lektura bardzo ciekawa i pouczająca. W związku z powyższym mam pytanie czy ktoś próbował odczytywać wskazania licznika, kalkulatora skrzyni przy pomocy oprogramowania SDPROG.

Były

Xantia MkII 2,0 16V

Chevrolet Captiva 2,2D LT+
C5 MkII 2,0 16V HDI
C4 Cactus 1,6 HDI

Offline Piotr Zadrożyński

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 70
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5 X7 Exclusive 2011 2.0 HDi 163 KM AM6C
  • Zainteresowania: Informatyka, Motoryzacja
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #519 dnia: Czerwiec 15, 2016, 21:57:19 »
Ja wymieniałem przy 220 kkm i jest ok.

Możesz powiedzieć gdzie i jaki koszt usługi?

Offline Wlodzimierz Lipert

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 177
  • Skąd: Wroclaw
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Tourer 2.0 BlueHDI 180
  • Miejscowość: Wroclaw
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #520 dnia: Czerwiec 15, 2016, 23:33:30 »
Dorzuce moze swoje 5 groszy :-). Moja skrzynia to "AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT" 2015, ta ktora paruja z 180KM 2.0 BlueHDI.
Service Citroen mowi ze:

98 136 474 8001SKRZYNIA BIEGÓW AUT.NOWA OZNACZENIE (GZ09M) GZ09M

029734 R701(MKT) OLEJAW1 BOITE AM6-2/AT6

Offline Emil Uzunow

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 3 416
  • Skąd: Pruszków
  • Posiadany samochód: C5 MkII Break 2.2 BiTurbo BVA 2007 r. Exclusive
  • Zainteresowania: Od cytryny po ryby
  • Miejscowość: Pruszków
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #521 dnia: Czerwiec 16, 2016, 07:42:26 »
Ja wymieniałem przy 220 kkm i jest ok.

Możesz powiedzieć gdzie i jaki koszt usługi?

http://www.zapala-automatic.pl/ Koszt roboty to ok 350 pln, reszta to olej, który możesz sam kupić. Ja za olej + wymiana zapłaciłem ok 750 pln, ale dokładnie nie pamiętam. W innym wątku napisałem ile to było dokładnie.

Offline Tomasz Kowalski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Polska
  • Posiadany samochód: C5 MkIII 2.0 HDi BVA Exclusive
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Polska
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #522 dnia: Czerwiec 16, 2016, 08:10:01 »
Posklejałem filmik z mojej wymiany statycznej może komuś się przyda.  :)  https://www.youtube.com/watch?v=Yqn4dC02F2s

Offline Adam Madejski

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 440
  • Skąd: Dąbrowa Górnicza
  • Posiadany samochód: C5 3,0 V6 2005 MKII + LPG / 307 2,0 16V 2002 / C5 x7 2.0 163KM
  • Zainteresowania: motoryzacja, rowery, piłka ręczna, bushcraft, zhp
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #523 dnia: Czerwiec 16, 2016, 08:57:14 »
Posklejałem filmik z mojej wymiany statycznej może komuś się przyda.  :)  https://www.youtube.com/watch?v=Yqn4dC02F2s

Warto dodać że to wymiana statyczna

Offline Tomasz Kowalski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 84
  • Skąd: Polska
  • Posiadany samochód: C5 MkIII 2.0 HDi BVA Exclusive
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Polska
Odp: [MkIII] Skrzynia AM6 czasami szarpie
« Odpowiedź #524 dnia: Czerwiec 16, 2016, 09:13:43 »
Tak też napisałem  Adamie.

Wysłane z mojego P780 przy użyciu Tapatalka
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2016, 09:40:57 wysłana przez Tomasz Kowalski »