Tak, czytałem, ale nie widzę uzasadnienia
Czyli nie takie znowu bezproblemowe.
Moge prosic o linka do tematu "wybuchu"? Z tego co sie orientuje jednym z problemow tego silnika byla zle montowana wytczka czujnika cisnienia w belce CR.
Wyglada to mniej wiecej tak:
https://www.youtube.com/watch?v=kZ-AOenzJ_cByla akcja naprawcza, u mnie akurat wtyczka byla zrobiona poprawnie (ASO twierdzi ze wersja wklejona).
Kolejna akcja naprawcza dotyczyla napinacza paska osprzetu.
A, i jeszcze akcja naprawczas w celu sprawdzenia montazu wiazki alternatora.
Czyli sumarycznie 3.
Z moich prywatnych obserwacji moge powiedziec ze, pomimo ze silnik na max. moc (z zachowaniem 90% momentu) w granicach 3750obr/min (vide datasheet). To buja sie maksymalnie do 210-220km/h (zalezy od obciazenia) ... kiedy na obrotomierzu mozna zaobserwowac cos w granicach 3300obr/min. Wiec jest jakas blokada elektroniczna ktora nie pozwala krecic go wiecej. Rozumiem ze blokada powinna byc ale przy 3750obr/min. Zauwazylem tez ze po update-cie softu ECU (robili prawie przy kazdej wizycie w ASO) silnik zachowywal sie duzo dynamiczniej przez 1-2 tygodnie (a szczegolnie bylo zauwazalne odrazu po wyjedzie z ASO). Niestety nie mialem wtedy mozliwosci sprawdzic Vmax-a.