Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [Mk1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES  (Przeczytany 63039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomasz Stanek

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 714
  • Skąd: Nottingham, UK
  • Posiadany samochód: Nissan Leaf 24KWh C4 Grand 2.0 HDI AM6
  • Miejscowość: Nottingham, UK
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #200 dnia: Marzec 31, 2011, 11:40:05 »
Strasznie zagadkowo piszesz? Co to znaczy, ze MOT przeleciał jak burza? I co znaczy, za FAP i tak nie działa?

Wez tez pod uwagę to, ze partyzantka rodem z Polski nie przejdzie w UK.
Jeżeli będziesz grzebał przy aucie to będziesz to musiał to zaznaczyć przy ubezpieczeniu auta, a jak napiszesz ze wywaliłeś FAP to będziesz musiał więcej podatku ROAD TAX zapłacić, bo auta bez FAP maja w tabelkach większą emisje CO2, mimo, ze FAP tylko wypala sadze a nie CO2.
O ile takie wywalenie FAPa jest dopuszczalne i legalne.
Bylo:
C4 2.0 HDI 16V
C3 1.4 HDI 8V
Renault 19 1.6i
C4 1.6 HDI SX [110]

Offline Cezary Chrzanowski

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 26
  • Skąd: Sokółka
  • Posiadany samochód: c5 mkII 1,6 hdi 2005
  • Miejscowość: Sokółka
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #201 dnia: Kwiecień 14, 2011, 14:03:08 »
Jeśli ktoś potrzebuje sprawdzonego specjalistę od FAPA z Białegostoku lub okolic to służę kontaktem. Po "kastracji" obserwuje same plusy :)

  • Gość
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #202 dnia: Kwiecień 14, 2011, 20:50:12 »
Ja osobiście mogę powiedzieć że też wygrałem z fapem.Kupiłem eloys zanim się skończył w zbiorniczku,znajomy mechanik dolał zaktualizował kalkulator i wszystko działa.Kosztowało mnie to 600 zł.Wydaje mi się że jeśli kogoś stać na takie auto to nie jest majątkiem wydać co 100 tyś kilometrów 600 zł.

Offline marcin rum

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: corby
  • Posiadany samochód: c4 grand picasso
  • Miejscowość: corby
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #203 dnia: Kwiecień 19, 2011, 19:08:02 »
witam
jestem zdecydowany w najbliższym czasie zmienić soft w moim aucie na ten bez fap aby nie było komunikatów....

i tu moje pytanie zanim pojade to zrobić czy wczesniej musze opróżnic fap ?
czy musi być pusty?
a może  to nie przeszkadza że pozostawie go nienaruszonego ?
skoro czujniki nie bedą o tym sygnalizować to moze na razie moge go pozostawic w oryginale?
dzieki

Offline Robert Jesionczak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 447
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: Był: C5 MkI 2.2HDI sedan 2003, C5 MkIII 2.0 16V Exclusive BVA sedan 2008 oraz C2 1.4 Exclusive 75 KM Sensodrive 2007. Jest C5AC 1600 PureTech 2019
  • Zainteresowania: narty, piłka nożna, rolki, motoryzacja, aktywny wypoczynek
  • Miejscowość: Poznań
Re: [MK1] C5 HDI nie rĂłwna walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #204 dnia: Kwiecień 20, 2011, 12:49:25 »
Fakt, czujniki nie będą sygnalizowały. A myślałeś może co się stanie gdy faktycznie będzie zapchany? Zapewne zgaśnie Ci silnik i będziesz szukał przyczyny wszędzie ale nie w FAPie  :] Ja bym na Twoim miejscu zrobił to za jednym razem.

Offline marcin rum

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: corby
  • Posiadany samochód: c4 grand picasso
  • Miejscowość: corby
Re: [MK1] C5 HDI nie rĂłwna walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #205 dnia: Kwiecień 23, 2011, 18:40:06 »
już wywaliłem bebechy z FAPu , było to stosunkowo nie skomplikowane bo jest on w połowie scisniety opaska , otwierasz robisz swoje i składasz , po robocie .
   auto zachowuje sie dokładnie tak samo jak przed wyjeciem FAPu
czyli czasami lampka gasnie a kiedy zaczynam ostro dawac w rure to zapala sie Depollution system fault.

Tylko teraz mam dylemat , bo naczytałem sie tyle postów że sam nie wiem co wybrać!?

 1- czy założyć emulator ( oszukuje ECU)

 2- czy po prostu pozwolic na zmiane programu w ECU na wersje bez FAPu, ale czy w tej opcji po automatycznym update w serwisie oryginalny program Aby nie powroci?
 i ten sam problem?
poradzcie prosze

  • Gość
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #206 dnia: Kwiecień 23, 2011, 20:11:42 »
Moja rada nie usuwać fap-a dolewać eloys kiedy trzeba .Moje pytanie czy usuwasz zbiornik paliwa jak jest koniec oleju napędowego a może omijasz go przez komputer gdzie jest ten mechanior co tak robi.

        pozdro ale żałosne

Offline marcin rum

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: corby
  • Posiadany samochód: c4 grand picasso
  • Miejscowość: corby
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #207 dnia: Kwiecień 24, 2011, 12:02:28 »
Hmm?
ale ja już usunołem FAP i nie mam zamiaru dorabiać serwisów robiąc sobie koszty!
    ma jezdzic jak za dawnych czasów auta były bezobsługowe w zasadzie..., lejesz paliwo i do przodu a nie jakiesz zabawy z FAP ostrzezenia od 1000 czujników...


   pytanie tylko co jest najskuteczniejsze aby trwale pozbyć sie powiadomien na kompie...
   
na allegro zapytałem pewnego sprzedawce ktory tak sie chwali że usuwa FAP w ecu Bez emulatora...co bedzie gdy pojade do dilera na serwis?

 a on na to że bezwzglednie musze zarzadać przed wjazdem że nie zezwalam na update softu w ecu bo problem powroci i bede musiał ponownie zapłacić...!

wychodzi na to ze emulator nie ma takich problemów raz na zawsze montujesz , i nie martwisz sie o serwis , nic sie nie zmieni.

czyli wybieram montaż emulatora

  • Gość
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #208 dnia: Kwiecień 24, 2011, 20:24:40 »
Widzisz i tu jest problem ponieważ FAP jest usunięty i musisz kombinować ze softem.A gdybyś dolał eloys wtedy kiedy potrzeba nie było by problemu.Przy dużym natężeniu ruchu tego pojazdu co 120 000 km .Kupujesz nówkę po trzech latach robisz dolewkę jedziesz następne trzy lata i znów dolewka auto ma 6 lat następne 3lata dolewka auto ma 9 lat .Za to zapłacisz średdnio 2 400 do 3 000 tyś zł ile zapłacisz za olej napędowy w tym okresie?

Offline Mikołaj Kostusiak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 218
  • Skąd: Kusowo
  • Posiadany samochód: citroen c5 xsara picasso
  • Miejscowość: Kusowo
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #209 dnia: Kwiecień 25, 2011, 20:52:43 »
Dobra firma za raz wgrany soft nie weźmie pieniędzy za powrót do softu bez FAP po aktualizacji w serwisie,ewentualnie jakąś symboliczną kwotę za czas poświęcony na przywrócenie FAP OFF.

Offline marcin rum

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: corby
  • Posiadany samochód: c4 grand picasso
  • Miejscowość: corby
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #210 dnia: Kwiecień 26, 2011, 12:52:15 »
Cytuj

Mariusz Klaczek napisał:
Widzisz i tu jest problem ponieważ FAP jest usunięty i musisz kombinować ze softem.A gdybyś dolał eloys wtedy kiedy potrzeba nie było by problemu.Przy dużym natężeniu ruchu tego pojazdu co 120 000 km .Kupujesz nówkę po trzech latach robisz dolewkę jedziesz następne trzy lata i znów dolewka auto ma 6 lat następne 3lata dolewka auto ma 9 lat .Za to zapłacisz średdnio 2 400 do 3 000 tyś zł ile zapłacisz za olej napędowy w tym okresie?


ale ja nie chce miec FAPa, nie mam zamiaru dac zarobic  serwisowi ani centa! na ich szopkach... jak bym chciał to sam mogłem dolać i zresetować kalkulator ....
ale nie popieram pseudo ekologi moim kosztem , to nie dla mnie

po za tym bez fap auto wiele mniej pali tylko to sie liczy( bo nie włacza sie wypalanie ani  Safe mode i nie ucina mocy)

bez fap jest ekologiczniej bo mało pali! oszczedniej dla portfela tylko to mnie interesuje!

Offline Adam Sokal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Skąd: Mysłowice
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDi Break NO_FAP 2002r
  • Miejscowość: Mysłowice
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #211 dnia: Kwiecień 27, 2011, 15:49:50 »
Cytuj

Mariusz Klaczek napisał:
Ja osobiście mogę powiedzieć że też wygrałem z fapem.Kupiłem eloys zanim się skończył w zbiorniczku,znajomy mechanik dolał zaktualizował kalkulator i wszystko działa.Kosztowało mnie to 600 zł.Wydaje mi się że jeśli kogoś stać na takie auto to nie jest majątkiem wydać co 100 tyś kilometrów 600 zł.


Mariusz tylko problem w tym że niestety to nie tylko dolewka eloysu. Za jakiś czas nawet jak dolewasz FAP się zapcha. Jak nie sadzą to resztkami po eloysie i będziesz go musiał regenerować w serwisie - koszt pewnie coś 2,5kpln. Potem niech ci się coś stanie z silnikiem - te silniki są fajne ale niestety nie bez awaryjne - EGR, przepływka, silnik będzie kopcił a FAP wszystko wyłapie i wypije ci eloys nawet nie będziesz wiedział kiedy, dowiesz się wówczas jak dostaniesz antipolution... Pojedziesz do serwisu i zapłacisz:
- za naprawę (EGR,przepływki lub nawet głupiej rury do turbo)
- za regeneracje FAP
- za eloys
- za serwis
z 5k pln? Niech się to jeszcze stanie zaraz po tym jak właśnie wywaliłeś 2,5kilo na regenerację fap + 600pln na eloys...

powodzenia. No ale może Cię stać?
Dla tych co jednak szanują swoją kieszeń chyba lepsze jest wyprucie tego świństwa i pozbycie się problemu raz na zawsze. :)

Offline Tomasz Stanek

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 714
  • Skąd: Nottingham, UK
  • Posiadany samochód: Nissan Leaf 24KWh C4 Grand 2.0 HDI AM6
  • Miejscowość: Nottingham, UK
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #212 dnia: Kwiecień 27, 2011, 17:19:12 »
Jak silnik nadmiernie dymi to auto nie zużywa więcej dodatku, tylko FAP się zapycha. Wtedy po prostu naprawiasz auto, potem w warsztacie płuczesz FAP woda i po robocie. Tak samo płuczesz FAP po tym jak dodatek (tlenki ceru) zapchają FAP.

Po drugie, Marcinie Rum chyba ciebie zmartwię, z twojego podpisu wnioskuje ze jeździsz w UK?
W oświadczeniu do ubezpieczenia będziesz musiał dopisać, ze auto było modyfikowane, jeśli tego nie zrobisz to w razie kolizji ubezpieczyciel po prostu nic tobie ani poszkodowanemu nie wypłaci, po prostu płacisz na ubezpieczenie a jadzisz jak by go nie było. I wo gule nie wiem jak takie coś przejdzie MOT?
Bylo:
C4 2.0 HDI 16V
C3 1.4 HDI 8V
Renault 19 1.6i
C4 1.6 HDI SX [110]

Offline Adam Sokal

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 113
  • Skąd: Mysłowice
  • Posiadany samochód: C5 2.0 HDi Break NO_FAP 2002r
  • Miejscowość: Mysłowice
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #213 dnia: Kwiecień 27, 2011, 20:55:03 »
Tomku, owszem zużywa!. Przeszedłem przez to, poczytaj trochę wcześniejsze posty. Po padzie przepływki skonsumował 6l eloysu w miesiąc. Układ tego nie rozróżnia, FAP musi dopalić sadzę to silnik ją dozuję i częściej włącza dopalanie. Dopiero wymontowanie FAP pokazało że silnik ma jakiś problem....

Offline Slawomir Szczepanski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 359
  • Skąd: Poznan, Colliers Wood
  • Posiadany samochód: C5 2.0 SX Break 2003, Peugeot 207 1.4 HDI Verve
  • Miejscowość: Poznan, Colliers Wood
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #214 dnia: Kwiecień 28, 2011, 01:01:16 »
pisze tego posta tylko dlatego ze mam odmienne zdanie i nie mam zamiaru nikogo obrazic, ale razi mnie takie podejscie do sprawy.
wychodze z zalozenia, ze jesli kupilem furmanke to i na konia musi starczyc. jesli nie chcecie fapa, to trzeba bylo sobie sprawic c5 w benzynie (wiekszosc i tak jezdzi po miescie, wiec roznic w spalaniu nie ma duzych, zaraz ktos powie "moj pali 6" ;-) wiec roznica jest znaczna). zastanawia mnie w szczegolnosci podejscie kolegow z uk, gdzie egzekwowanie prawa jest inne niz w polsce. zycze powodzenia bez fapa w nowym roku z nowymi przepisami. ciekawe czy wtedy "przeleci jak burza" przez mot, i czy ktos zadeklarowal zmiany w ubezpieczeniu (zmiana parametrow ukladu wydechowego = extra 200), czy tez wyszedl z zalozenia ze to nie jest zadna modyfikacja :]
Nie każdy myśli, ale każdy jada.  ;-)

Offline Tomasz Stanek

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 714
  • Skąd: Nottingham, UK
  • Posiadany samochód: Nissan Leaf 24KWh C4 Grand 2.0 HDI AM6
  • Miejscowość: Nottingham, UK
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #215 dnia: Kwiecień 28, 2011, 11:07:50 »
Cytuj

Adam Sokal napisał:
Tomku, owszem zużywa!. Przeszedłem przez to, poczytaj trochę wcześniejsze posty. Po padzie przepływki skonsumował 6l eloysu w miesiąc. Układ tego nie rozróżnia, FAP musi dopalić sadzę to silnik ją dozuję i częściej włącza dopalanie. Dopiero wymontowanie FAP pokazało że silnik ma jakiś problem....


Adamie nie będę się spierał bo aż takim fachowcem nie jestem, ale wydaje mi się, ze dodatek dozowany jest wyłącznie na podstawie ilości dolanego paliwa przy tankowaniu. Jeżeli paliwo zawiera już dodatek to do wypalania FAP-a nie trzeba zwiększać jego stężenia i na pewno tak się nie dzieje.

W twoim przypadku mogły zajść inne czynniki, prze które szybciej ubyło tobie tego dodatku.
Bylo:
C4 2.0 HDI 16V
C3 1.4 HDI 8V
Renault 19 1.6i
C4 1.6 HDI SX [110]

Offline marcin rum

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 23
  • Skąd: corby
  • Posiadany samochód: c4 grand picasso
  • Miejscowość: corby
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #216 dnia: Kwiecień 30, 2011, 16:36:41 »
Cytuj

Tomasz Stanek napisał:
Jak silnik nadmiernie dymi to auto nie zużywa więcej dodatku, tylko FAP się zapycha. Wtedy po prostu naprawiasz auto, potem w warsztacie płuczesz FAP woda i po robocie. Tak samo płuczesz FAP po tym jak dodatek (tlenki ceru) zapchają FAP.

Po drugie, Marcinie Rum chyba ciebie zmartwię, z twojego podpisu wnioskuje ze jeździsz w UK?
W oświadczeniu do ubezpieczenia będziesz musiał dopisać, ze auto było modyfikowane, jeśli tego nie zrobisz to w razie kolizji ubezpieczyciel po prostu nic tobie ani poszkodowanemu nie wypłaci, po prostu płacisz na ubezpieczenie a jadzisz jak by go nie było

...................................................................................

grafoman

Tomku - akurat tym mnie nie zmartwisz, w koncu jest sie polakiem :) jeszcze ... Mot kazdy przechodzi w leicester jesli ktos potrzebuje , poza tym z ubezpieczeniem to nie takie wałki sie robi...:)
 jakby co to pamietaj że w uk gina auta w całosci a potem sa na allegro w czesciach ,ale prosze nie poruszajmy tego tematu...

aspekty prawne mnie nie ruszaja ,
bylo auto bedzie i lepsze ...z tym nie problem, mnie tylko interesi aby chodziło lepiej i oszczedniej niż prosto z fabryki a jak nie to na żyletki... albo allegro :)

  • Gość
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #217 dnia: Maj 02, 2011, 20:28:56 »
Chłopaki nie żebym się wymądrzał,ale rozmawiałem z moim elektronikiem który prowadzi moje auto.jest o wiele tańszy niż serwis i 100% skuteczniejszy.Powiedział mi że fap to wynalazek diabła i dopóki działa dolewaj eloys ,dopiero jak się zapcha to trzeba zacząć płukanie ewentualnie usunięcie,jeżeli kogoś nie stać na nowy .Można kupić nówkę za 2500 .Jak usuniesz stary musisz zmienić soft i wtedy zaczynają się schody i problemy.

                               pozdrowienia dla tych którzy usunęli  zdrowy fap i mają problemy ze softem

                                                   Mariusz

Offline Mikołaj Kostusiak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 218
  • Skąd: Kusowo
  • Posiadany samochód: citroen c5 xsara picasso
  • Miejscowość: Kusowo
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #218 dnia: Maj 03, 2011, 12:36:13 »
Bzdury.Dobrze zmodyfikowany program nie stwarza problemów.Poczekaj co będzie mówił Twój elektronik gdy nauczy się programować;)

Offline Tomasz Stanek

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 714
  • Skąd: Nottingham, UK
  • Posiadany samochód: Nissan Leaf 24KWh C4 Grand 2.0 HDI AM6
  • Miejscowość: Nottingham, UK
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #219 dnia: Maj 03, 2011, 13:20:29 »
Dobrze zadbany FAP tez nie sprawia problemow.
Bylo:
C4 2.0 HDI 16V
C3 1.4 HDI 8V
Renault 19 1.6i
C4 1.6 HDI SX [110]

Offline Robert Jesionczak

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 447
  • Skąd: Poznań
  • Posiadany samochód: Był: C5 MkI 2.2HDI sedan 2003, C5 MkIII 2.0 16V Exclusive BVA sedan 2008 oraz C2 1.4 Exclusive 75 KM Sensodrive 2007. Jest C5AC 1600 PureTech 2019
  • Zainteresowania: narty, piłka nożna, rolki, motoryzacja, aktywny wypoczynek
  • Miejscowość: Poznań
Re: [MK1] C5 HDI nie r��wna walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #220 dnia: Maj 03, 2011, 15:18:59 »
Ponad 2 lata temu zmodyfikowałem :] FAPa i od tamtej pory żadnego problemu i jeszcze plus: mniejsze zużycie paliwa. Więc modyfikacja zależy od umiejętności i wiedzy mechanika.

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #221 dnia: Maj 03, 2011, 16:15:44 »
W zasadzie to do czasu aż się zapcha nie ma co go wiercić. Potem trzeba wybierać.
Ja zostawiłem stary, ale bez "wnętrzności" i nie ma żadnych problemów. Nie widzę przeszkód, aby po zapchaniu pozbyć sie FAPA i mieć św. Spokój :)
Dawniej C5, teraz C-Elysee

  • Gość
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #222 dnia: Maj 03, 2011, 16:53:43 »
Cytuj

Mikołaj Kostusiak napisał:
Bzdury.Dobrze zmodyfikowany program nie stwarza problemów.Poczekaj co będzie mówił Twój elektronik gdy nauczy się programować;)[/quote

Nie wydaje mi się aby musiał się uczyć radzi sobie z takimi sprawami za które serwis chce krocie.Robi to tanio.

Widzisz z twoich wypowiedzi wnioskuję że zimą kupujesz golf z długim rękawem ,jak robi się ciepło to obcinasz rękawy i to co pod szyją ,a na jesień znajdzie się kogoś kto to naprawi

Offline Mikołaj Kostusiak

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 218
  • Skąd: Kusowo
  • Posiadany samochód: citroen c5 xsara picasso
  • Miejscowość: Kusowo
Re: [MK1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #223 dnia: Maj 03, 2011, 23:13:05 »
Nie muszę obcinać rękawów bo sam potrfię przeprogramować sterownik i jeszcze nie spotkałem się z problemami po tej operacji.Jednak zawsze staram się doprowadzić FAP do sprawności,chyba że koszt tej operacji jest nieopłacalny w stosunku do innej alternatywy.Broniąc ekologii czy ktoś widzi różnicę pomiędzy płukaniem FAPa do studzienki,a usunięciem (oczywiście oprócz kosztów) .Co za różnica skoro nikt z płuczących nie utylizuje wypłukanej wody?W tych dyskusjach nie chodzi o sumienie w stosunku do przyrody tylko o  pozbycie się problemu różnymi dostępnymi środkami.

Offline Jacek Gaj

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 393
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: 2018 Citroen C-Elysee 1.6
  • Zainteresowania: fotografia, motoryzacja, kolarstwo, koszykówka, turystyka
  • Miejscowość: Warszawa
Re: [Mk1] C5 HDI nie równa walka z FAP - SUKCES
« Odpowiedź #224 dnia: Maj 12, 2011, 17:23:46 »
Witam ponownie!

Byłby ktoś tak uprzejmy i napisał TU na forum, w miejscu publicznym namiary na mechanika od FAP-ów z Kalisza? Wszyscy tylko na priv i priv... Warto by było do dostępne gdzieś dla większej rzeszy ludzi.

Pozdrawiam i dziękuje
Jacek :)
Dawniej C5, teraz C-Elysee