Ballada o Dziewczynie o perłowych włosach jak łza - czyli o mojej Xsarze :]
Swoją Xsarę posiadam od około roku, jeżdżę nią od kwietnia ubiegłego roku (nie miałem kasy, żeby ją zarejestrować xD, bo jest sprowadzona z Włoch).
Jest to Dwójka VTS z 2002, kolor srebrna perła, silnik TU5JP4 czyli 1,6 16V 109KM fabrycznie.
Wyposażenie: Oprócz spryskiwaczy reflektorów, wbudowanej navi i skóry(była dostępna skora w Xsarze?) to chyba full wypas.
Audio: Fabryczne radio CD z komputerem pokładowym, fabryczne 6 głośników, fabryczna zmieniarka na 6CD firmy Clarion - jak dla mnie wystarczy
Modyfikacje optyczne: brak. Na wiosnę będą OZ Racing Ultraleggera, ale że przekladam osiągi nad wyglad, to będa to lżejsze 15".
Modyfikacje mechaniczne: -Custom "Cold Air Intake" z nierdzewki z użyciem filtra stożkowego K&N by el-tec
-Custom sportowego układu wydechowego 2" z nierdzewki by el-tec
-sportowy katalizator metaliczny o wolnym przepływie spalin by el-tec
-mniej poważnie: świece "tuning" od Brisk'a, olej Total Quartz Racing
W planach: -sportowy kolektor wydechowy tzw baran wraz z cofnięciem kata z pozycji stojącej do tylnej leżącej, czyli tzw cat-back exhaust system.
-wersja GT w Chojnacki MS
-chiptuning
-odchudzanie?
Przydałoby się:-pomalować tylni zderzak, bo przyhaczyłem auto brata
-wymienić rozrząd
-hamulce są już na wykończeniu, zastanawiałem się nad Tarox'ami, ale pewnie jak usłysze cene to zbladnę
-nabić klimę
Zdjęcia: (daję linki bo coś nie mogę dać rady żeby wyswietlalo na stronie)
To z lata zeszłego roku:
To dzisiaj na szybko bez polerki:
http://www.youtube.com/watch?v=8m2WvAdCYMI - tak to mniej więcej chodzi.