Witam
jak w temacie mam problem z zapowietrzaniem się układu paliwa
jak przyjdą niskie temperatury (ok 0 stopni) silnik strasznie ciężko pali (trzeba się długo nakręcić)
zauważyłem, że pomiędzy filtrem paliwa a pompą (Delphi) pojawia się po dłuższym staniu słup powietrza (już nawet nie bąbelki), nie wiem niestety jak było w ciepłe dni, nie zwróciłem na to uwagi bo palił ;-), podpompowanie ręczną pompką trochę pomaga ale i tak trzeba się nakręcić
obudowę filtra ma integrowaną z pompką ręczną i jakimś czujnikiem, dodatkowo co jakiś czas zapala mi się lampka "wody w oleju napędowym (wg. instrukcji)" oczywiście wody nie ma, patrzyłem przy wymianie filtra.
ostatnio na dolocie do filtra założyli mi zaworek zwrotny ale niestety nie pomogło, świece nowe, filtr wymieniam co 10tyś razem z uszczelką
proszę o poradę, nie chce w ciemno wymieniać części bo drogie