Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: Xsara II 1.9D zapowietrzenie się układu paliwa  (Przeczytany 707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Piotr

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Skąd: Bolesławiec
  • Posiadany samochód: Xsara II 2001 1.9D
  • Miejscowość: Bolesławiec
Xsara II 1.9D zapowietrzenie się układu paliwa
« dnia: Listopad 09, 2011, 09:41:51 »
Witam
jak w temacie mam problem z zapowietrzaniem się układu paliwa
jak przyjdą niskie temperatury (ok 0 stopni) silnik strasznie ciężko pali (trzeba się długo nakręcić)
zauważyłem, że pomiędzy filtrem paliwa a pompą (Delphi) pojawia się po dłuższym staniu słup powietrza (już nawet nie bąbelki), nie wiem niestety jak było w ciepłe dni, nie zwróciłem na to uwagi bo palił ;-), podpompowanie ręczną pompką trochę pomaga ale i tak trzeba się nakręcić
obudowę filtra ma integrowaną z pompką ręczną i jakimś czujnikiem, dodatkowo co jakiś czas zapala mi się lampka "wody w oleju napędowym (wg. instrukcji)" oczywiście wody nie ma, patrzyłem przy wymianie filtra.
ostatnio na dolocie do filtra założyli mi zaworek zwrotny ale niestety nie pomogło, świece nowe, filtr wymieniam co 10tyś razem z uszczelką
proszę o poradę, nie chce w ciemno wymieniać części bo drogie

Offline Bartek Jaszkul

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 024
  • Skąd: b. merzdorf
  • Posiadany samochód: były 2 Xsary i BX, a jest cukierek czyli Clio
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: b. merzdorf
Re: Xsara II 1.9D zapowietrzenie się układu paliwa
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2011, 13:01:25 »
Kolego na pierwszych 3 stronach są z tego typu problemem przynajmniej 2-3 tematy. Poszukaj, a potem opisuj swój problem...
Model: Mitsubishi Carisma I `98 Wersja: LS Silnik: 1.8GDI (5) (280kkm)

125KM:
14KM:

Offline Piotr

  • Nowy Użytkownik
  • Wiadomości: 3
  • Skąd: Bolesławiec
  • Posiadany samochód: Xsara II 2001 1.9D
  • Miejscowość: Bolesławiec
Re: Xsara II 1.9D zapowietrzenie się układu paliwa
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 16, 2011, 14:04:14 »
nie znalazłem rozwiązania dlatego napisałem
problem okazał się zawór przestawiacza kąta wtrysku
rozszczelnia się tak gdzie wchodzą kable