Do końca Ci nie pomogę, ale przybliżę temat: w mojej byłej MkI sytuacja była trochę odwrotna, padł napęd regulacji wysokości siedziska fotela, posuw przód/tył działał. Nie wiem jak jest w MkII, ale w MkI aby się tam dostać trzeba było odkręcić kluczem gwiazdkowym cztery śruby mocujace fotel do podłogi. Następnie z pozycji tylnej kanapy odchylić cały fotel tak jak kiedyś się odchylało w maluchu, czyli w kierunku kierownicy. Wtedy od tyłu jest dostęp do wszystkich napędów. Każda funkcja-jeden silniczek. W moim przypadku silniczek był dobry, elektryka też, ale starły się, a właściwie to zgniotły się plastikowe tryby w niewielkiej przekładni ślimakowej, za pośrednictwem której napęd jest przenoszony z silniczka na mechanizmy fotela. Rozebrałem tę przekładnię, przestawiłem starty tryb w inną pozycję i poprawiłem pilnikiem zagniecione zęby tego trybika i potem już to działało. Niestety nie pamiętam czy posuw przód/tył też jest realizowany przez taką przekładnię ślimakową. Jeśli nie działa posuw przód/tył może być pewien problem na samym początku z odkręceniem fotela od podłogi- jeśli małżonka jest "krótka" i fotel zepsuł się w pozycji mocno do przodu, to jego prowadnica mogła przykryć dostęp do łbów śrub z przodu, bo okręcanie fotela od podłogi odbywało się tak: odjazd do tyłu i odkręcamy śruby z przodu, odjazd do przodu i odkręcamy śruby z przodu.