To na zielono co zaznaczyłem było mniej więcej tyle:
Czyli wyciągnij i zamontuj nowy
. Wymieniałem u siebie, niestety konstrukcja typowo jednorazowa, powodowała wyłamanie prawie wszystkich zaczepów przy wyciąganiu. Chyba że masz jakieś magiczne narzędzia z aso
Nowa sztuka ~150zł. Jazda bez tego to dopiero doznania, gwizd lusterka to pikuś, huczy i świszczy z boku jakby wciągało powietrze i to już od około 30km/h
.
Tak, świst słychać z miejsca kierowcy przy zamkniętych oknach. Przy uchylonym wyraźniej słychać źródło, u mnie to tam gdzie zaznaczyłem.
U mnie świszczy tylko prawa strona. Zależy jak się trafi, były wpisy na innych forach, że może i z lewej ale częściej są komentarze o prawej.
Pod trójkątem wszystko wygląda cacy:
Ciekawi mnie co kryje się pod tymi dwoma TSB które wymagają lepszego dostępu. Dziś chwilę zajrzałem tam na spokojnie to chyba trzeba kupić token od pełnej diagnostyki/dokumentacji/dostępu do softu, z czego kupuje się go specjalnie pod vin i starcza na tydzień. Cena była dziwna bo w PLN (42zł), jednak przy dostępie okrojonym na 1h też się pokazało w PLN, a dopiero przy płaceniu prawidłowa w euro. Jeśli podczas kupowania tej rozszerzonej dokumentacji jest taki sam przelicznik, to wyjdzie 42 euro.
Fragment o czym mowa:
Purchase of diagnostic repair rights
One token allows you to use the manufacturer’s electronic diagnostic and repair tool and to view the diagnostic procedures for one vehicle (1 VIN) for one week.
For example: 1 vehicle for 2 weeks = 2 vehicles for 1 week = 2 tokens
Póki co zostaje dalsze klejenie taśmą izolacyjną i liczenie na cud
. Chyba że komuś uda się wyrwać tą dokumentacją albo ma dobry pomysł.