temat był wałkowany na forum.
1. Sprawdź, czy jak dodasz gazu to cyknie i na chwilę sie uspokoi.
2. czy pośród wymienianych/nabijanych gruszek była konżektorowa? jak nie to przeprowadź na nia test
3. przycina ci się wspomaganie przy gwałtowniejszych manewrach?
4. czy syczy przy kołach ustawionych na wprost czy w każdej pozycji po puszczeniu kierownicy?
5. Jak nacisniesz hamulec i spróbujesz pokręcić kierownicą to idzie opornie czy łatwo?
a teraz typowanie
1. koniec pompy / rozdzielacz wydatku do czyszczenia i wymianyoringów
2. koniecznie sprawdzić gruchę konżektorową
3. koniec pompy
4. poszukaj tematu o przekładni kierowniczej (jakiś slimak tam się zuzywa...)
5. koniec pompy i mozliwe, że zaworu hamulcowego
Jak fachman mówi, że hydro słabe, to zacznij od ustalenia co miał na mysli.