Dzięki
Auta od 2 tygodni na oczy nie widziałem bo stoi u brata, ale uczę się go teoretycznie
Lexia czeka, w tym tygodniu wymiana płynów, w tym dynamiczna w skrzyni biegów, LDS, hamulcowy, chłodniczy, OEM rozrząd i wymiana jednego siłownika z przodu.
Rzeczywiście, z tyłu są 2 czujniki, prawy i lewy. Sterownika na schematach w service.citroen.com nie widzę, ale mam wrażenie, że czasem nie wszystko tam jest.
Np po wpisaniu VIN nie jestem w stanie sprawdzić tylnych szyb - nie ma na liście pozycji numer 1.
A odnośnie samego silnika, to też myślałem o 3.0V6HDi i kiedyś rozważałem tylko ten silnik z racji przyzywczajeń (obecnie V6 i V8 benzynowe), ale tym razem postawiliśmy z żoną na zdrowy rozsądek. Auto będzie sporo jeździło po mieście, ma być autem głównie użytkowym, więc silnik 2.2 wydał się rozsądnym kompromisem. Jak będzie, okaże się w praktyce.
Gdyby nie ograniczony moment w 3.0 przez wzglad na skrzynię biegów nie byłoby żadnego dylematu, bo byłoby to rozwiązanie bezkompromisowe. Choć dla osób którzy lubią przycisnąć na autostradzie 3.0 będzie zdecydowanie lepszym wyborem. 2.2 jest całkiem ok, ale przez skrzynię biegów jest trochę ospały. Zobaczę jak sobie będzie radził w trasie
Póki hydro okazało się wygodniejsze niż Lexus LS430 na pneumatyce. Drobne nierówności drogi są w zasadzienie niewyczuwalne. Mimo, że C5 na 245/40R19, a Lexus na seryjnych kołach 225/55R17. Aż takiej różnicy się nie spodziewałem.
Więcej będzie można powiedzieć jak już zarejestruję i więcej tym autem pojeżdżę.