Okej kalibracja. Jak trafiłem na gościa który miał kabel to okazało się, że wtyczka nie chce się wpiac, bo chyba jest uszkodzona. Co dalej? Dodam, że jak odepne czujnik położenia przepustnicy to smiga aż miło.
Aha, no i przy wymianie wtryskow gazownik mierzył opornosc starych wtryskow i na listwie ustawił tak samo, miało być ponoć dobrze..
Każde wtryskiwacze mają różną wydajność.
Po to jest kalibracja. Wtryskiwacze tej samej firmy mogą mieć różną wydajność zależnie od partii produkcji.
Oporność jest najmniej istotna.
Zmień gazownika, bo ten nie ma pojęcia co robi.
Odpięcie czujnika działa na chwilę.
Naprawdę odpuść sobie jazdę na gazie bo za chwilę powypalasz zawory, albo dziura w tłoku.
Silnik musi umieć jeździć na benzynie, później bawimy się gazem.