Gdzie sarkazm? Serio pytam. Widziałeś moje testy oleju napędowego/opisy? Akurat pracuję głową i lubię rzetelną wiedzę, proszę napisz coś.
Bo niestety póki co napisałeś o FAP parę dość niemądrych rzeczy (przede wszystkim go usunąłeś - mam nadzieję, że nigdy nie pojadę za Tobą), a oleju tylko tyle, że wiesz lepiej.
Czemu niemądrych rzeczy o FAP'ie ?
Pisałem to co myślę tylko. Nie zawsze myślę poprawnie, ale...
Nie chcesz ze mną jechać, bo rzekomo teraz kopce ? Po chipie nie wiem jak się wartości zmieniły, ale jak byłem na SKP po wycięciu FAP'u, diagnosta powiedział że nadal spełniam normy spalin Euro5 - więc co się dla Ciebie zmieniło ?
Drugi temat, jak by mi się wypalał FAP, a byś jechał za mną, to dopiero byś miał 'szkodliwe powietrze'.
C5 x7 (mój egzemplarz/rocznik) nie jest autem o wartości 100 tysięcy, więc nie widzę sensu mycia, wymiany FAP'u.
Tym bardziej że negatywnie może wpływać na silnik (niedokończone procesy rozrzedzają olej).
Takie jest moje podejście do tematu. W Renault miałem trzy auta z DPF'em i tam ani myśl mi przeszła aby go wycinać, nawet po mocnym programie, ale tam filtr jest mniej problematyczny.
A ja w jednej z powyższych wypowiedzi po prostu się chciałem dowiedzieć po czym użytkownik wnioskuje że dany olej jest lepszy?
Wiele tanich olejów 'syntetycznych' jest "hydrokrakami"...
Tutaj jest ten test olejów silnikowych o którym wspominałem:
http://www.wykop.pl/ramka/2367418/bardzo-ciekawy-test-olejow-silnikowych-zdjecia-mowia-same-za-siebie/