Witam,
niedawny zakup cytryny z silnikiem jak w temacie skłonił mnie do kontroli. Tak jak w temacie pojawia się powietrze w układzie. Przejrzałem cały wątek i widzę kilka rozwiązań, które mogą pomóc (obserwując zachowania mam jedynie nadzieję a nie pewność :/ )
Chcę zacząć od kontroli oringów na wejściu i wyjściu z obudowy filtra. Niestety poprzedni właściciel wymienił je na jakąś prowizorkę (dwie gumowe uszczelki jedna na drugą i to za klipsem na wlocie: gruszka - króciec (biały) na to zatrzask będący częścią obudowy i dopiero za nim oringi). Domyślam się, że nie do końca tak to powinno wyglądać.
Moja prośba jest następująca:
Czy mógłby ktoś przedstawić w jakiej kolejności jakie oringi idą wzdłuż ścieżki (kojarzę, że na każde gniazdo jeden zielony i jeden żółty) ale gdzie dokładnie który (pierwszy zielny czy żółty)?
Czy oringi na wejściu nakładane są na trzpień, który wchodzi w gniazdo (to z zatrzaskiem), do środka gniazda, czy po włożeniu zatrzasku na trzpień przed włożeniem do obudowy? Wysoce pomocne byłoby jakieś zdjęcie.
Z góry dzięki,
Pzdr.