Klub Cytrynki
Samochody => C5 => Nasze samochody => Wątek zaczęty przez: Magda Grondalska w Listopad 20, 2019, 20:38:42
-
Witam. Stałam się posiadaczką cytrynki od października.
I mam do was takie pytanie. Jakie opony polecacie na zimę? Jak narazie jeszcze letnie ale najwyższy czas w końcu kupić i zmienić. Na 2 zdjęciu moja pierwsza miłość a6 c6
-
Witaj koleżanko. Kolega z pracy też ma taką a6 C6 z 3.0tdi z napędem quatrro, uważał je za najlepsze auto. Gdy kupił ode mnie swojej żonie c4GP to a6c6 stoi w garażu lub jeździ nią żona a on śmiga c4. Mówi że bajka te citroeny i już Audi stoi na olx. Zmienisz zdanie o swojej miłości :) Jeśli chodzi o opony zimowe to w dziale pogaduszki masz obszerny wątek na ten temat. Ja w tym roku wybrałem wielosezonowe goodyeara.
Radości z jazdy. Pozdrawiam
-
Audi jeździłam do czasu, aż mąż nie zabrał, kupując na początku peugota 206(coś strasznego). C5 jak narazie się sprawuje ale tęsknię za audi nie ukrywajac, ze automat. I też zamiar sprzedaży jest ale na daną chwilę zgody ode mnie nie ma. Będzie trzeba to z chęcią podmienić na nią mąż wezmie c5
-
Mogłaś wybrać C5 z automatem. Też bajka
-
Jest możliwość zrobienia automatu ale nie wiem czy bawić się w to. A była okazja kupić za nie duża kase manuala to braliśmy.
-
Zmiana w C5 skrzyni z manualnej na automat jest nieopłacalna. Inna sprawa, nie znajdziesz nikogo kto się podejmie tego... A jak znajdziesz możesz żałować...
-
Jest możliwość zrobienia automatu ale nie wiem czy bawić się w to. A była okazja kupić za nie duża kase manuala to braliśmy.
C5 z automatem sa droższe w zakupie, ale dołożenie automatu jest ekonomicznie nieopłacalne i nie wiadomo czy ktoś jest w stanie to ogarnąć tak, aby potem nie było problemów z elektryką. Osobiście nie słyszałem, aby ktoś dołożył automat do C5. Dodatkowo skrzynia używka nie wiadomo w jakim będzie stanie a potencjalny remont to koszt ok. 6k PLN. C5 z automatem dużo przyjemniej się jeździ niż z manualem, ale manuale wciąż mają duże grono zwolenników. Osobiście po przesiadce na automat już nie wrócę do manuala, bo zwłaszcza w jeździe miejskiej komfort użytkowania to przepaść na korzyść automatu.