Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?  (Przeczytany 24300 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Parys Alexiou

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: 2003 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance + Stag QMax
  • Miejscowość: Police
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 16, 2015, 16:47:30 »
No powiem Ci, że nie kupiłbym auta z ręcznym na przód, bez ESP.

Offline Parys Alexiou

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: 2003 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance + Stag QMax
  • Miejscowość: Police
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 17, 2015, 10:10:24 »
Hmm, nie wiem co mi da ponieważ myślę o czymś innym.
Ślisko plus podsterowność plus ręczny na przód minus ESP i pozostaje św. Krzysztof.

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 17, 2015, 10:22:16 »
Hmm, nie wiem co mi da ponieważ myślę o czymś innym.
Ślisko plus podsterowność plus ręczny na przód minus ESP i pozostaje św. Krzysztof.

ESP i ręczny to dwa różne systemy nie używane jednocześnie. Oduczyłem sie na C5 "myśleć o użyciu" ręcznego podczas jazdy, bo i po co. Mam ABS przy hamowaniu, mam ESP na zakretach, mam ASR przy ruuszaniu....
Po co "wymyślać" cos z d...y.

Offline Parys Alexiou

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: 2003 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance + Stag QMax
  • Miejscowość: Police
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 17, 2015, 10:52:42 »
Jak sam napisałeś, masz ESP. Oczywiście dużo zależy od stylu jazdy, dlatego JA nie kupiłbym auta z ręcznym na przód, bez ESP.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 17, 2015, 11:27:19 »

Dobrze, ale w sumie czym różni się Citroen C5 bez ESP od innych aut bez ESP? Bo pomijając fakt, że jest podsterowny (jak większość dużych limuzyn), ręcznego i tak nie używa się razem z tym systemem więc co za różnica? Teraz też użytkuję auto bez ESP i jakoś żyję. Ręczny ma na tył, ale w trakcie jazdy nigdy jeszcze go nie musiałem w sumie używać... Ten Citroen pewnie będzie zachowywał się na drodze jak większość aut bez ESP, po prostu.


I tak w ogóle to wciąż nie wiem, jak z tymi przełącznikami. Bo głównie wersja bez ESP zainteresowała mnie ze względu na koszty, gdyż przeczytałem, że w module tych przełączników jest czujnik położenia kierownicy w wersji ESP i w takiej wersji cały ten mechanizm może kosztować 3 tysiące zł. Tylko chyba chodzi o nowy. A jakie są ceny wersji bez ESP? Czy ktoś np. naprawiał kiedyś na używanych częściach te przełączniki? Jeśli tak, to jakie były koszty? Czy w wersji bez ESP też psują się tak często?


Paris - zastanawiam się, jak wygląda eksploatacja Twojego C5 z gazem? Masz z tytułu instalacji gazowej jakieś problemy z pracą silnika?

Offline Parys Alexiou

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: 2003 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance + Stag QMax
  • Miejscowość: Police
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 17, 2015, 11:37:50 »

Dobrze, ale w sumie czym różni się Citroen C5 bez ESP od innych aut bez ESP?
Ręcznym, który w klasycznej wersji (na tył) jest ostatnią deską ratunku ;)

Teraz też użytkuję auto bez ESP i jakoś żyję. Ręczny ma na tył, ale w trakcie jazdy nigdy jeszcze go nie musiałem w sumie używać...
W moim wypadku ręczny był często używany, w różnych autach. Oczywiście w trakcie jazdy.
Pierwszy poślizg w C5 pamiętam jakby był dzisiaj. Mało nie dostałem palpitacji, ale ESP uratowało mi tyłek.
Napiszę jeszcze raz - ja bym nie kupił bez ESP i z ręcznym na przód, gdyż przy moim stylu jazdy zdarzało mi się używać ręcznego (w poprzednich autach), a w zimie ESP ma u mnie robotę.
Oczywiście, nikomu nie narzucam takiej jazdy (chociaż dobijają mnie kierowcy, którzy po pierwszych opadach śniegu nie przekraczają 30 km/h).
Paris - zastanawiam się, jak wygląda eksploatacja Twojego C5 z gazem? Masz z tytułu instalacji gazowej jakieś problemy z pracą silnika?
Paris to jest Hilton, ja jestem Parys ;)
Problemy z pracą silnika mam, ale w mk2 jest nieco zmieniony silnik. W mk1 chyba nie ma kłopotów.

Offline Michał Citkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 764
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Opel Signum 1.9CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lublin
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 17, 2015, 11:49:31 »
Ja mam C5 bez ESP.
Odkąd mam prawo jazdy (od 9 lat) nie licząc kontrolowanych poślizgów na parkingu w życiu nie używałem ręcznego w trakcie jazdy.
Nawet w zimie.
Wszystko zależy od stylu jazdy. I nie, nie jeżdżę w zimie 30km/h. Widocznie lepiej sobie radzę w zimie :D
Także ty byś nie kupił, ja bym kupił (i kupiłem). Co kto lubi.
:::było: Saxo MkII 1.5 D, Xsara MkII 2.0 HDi, C5 mkI 2.0HDi
:::jest: Opel Signum 1.9 CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06

Offline Parys Alexiou

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 256
  • Skąd: Police
  • Posiadany samochód: 2003 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance + Stag QMax
  • Miejscowość: Police
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 17, 2015, 11:52:58 »
Widocznie lepiej sobie radzę w zimie :D
Widocznie tak.
Cytat: Michał Citkowski link=topic=97957.msg961680#msg961680
Co kto lubi.
No właśnie.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 17, 2015, 12:17:37 »
Sorki Parys, nie wiem czemu przeczytałem tam "i"...

Tak czy siak ogólnie jeżdżę dość spokojnie, dlatego nie potrzebuję BMW E46 jak większość młodzieniaszków tudzież Golfa R, a chciałem kupić coś wygodnego. ESP na pewno jest przydatne, ze względu chociazby na działanie ABS i ASR w zimie, ale wciąż nie wiem co z tymi manetkami przy kierownicy :P

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 17, 2015, 13:49:13 »
Jak co z manetkami, jedna lewa od tempomatu i limitera druga prawa od radia....
A co wyczytałeś o przełączniku, fakt są problemy ale nie wyolbrzymiajmy. Bierz nawet z ASR i się ciesz. Nie każdemu pada przełacznik (kontrola skrętu kierownicy), nie takie straszne jak piszą.
Chcesz "komfortu" to bierz citroena...

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 17, 2015, 15:35:18 »
Wyczytałem, że się psują bardzo często. Ta od kierunkowskazu szczególnie - kierunkowskazy przeskakują na przeciwne albo nie chcą wskakiwać gdyż jest tam jakaś ciulowa za przeproszeniem blaszka lichej jakości, która nie łączy czy coś (nie styka) i ani jej dogiąć ani odgiąć itp. W tym egzemplarzu, który mnie interesuje, było to już wymieniane niedawno z tego co wiem :) Niemniej dużo osób pisze, że raz na rok musi to "poprawiać", chociaż czasami da się z tym jeździć tylko drażni. Ale z tego co wiem, w wersji bez ESP ten cały moduł jest po prostu w razie potrzeby dużo tańszy do dokupienia niż w wersji z ESP.

Offline Grzegorz Mościszewski

  • Sponsor
  • *****
  • Wiadomości: 4 686
  • Skąd: Rzeszów
  • Posiadany samochód: C5 Break 3,0i Mk2/2006 C3 1.1 SX/03
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Rzeszów
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 17, 2015, 20:42:21 »
Zafiksowałeś się na "przełączniku", innych złych rzeczy nie czytałeś? A inne marki to lepiej wypadają w tej cenie?

Offline Michał Citkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 764
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Opel Signum 1.9CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lublin
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 17, 2015, 20:57:05 »
Ja mam ten problem ale machnąłem ręką.
Zazwyczaj jak ,,wrzucam kierunek" to po pewnym czasie przestaje mi ,,mrygać"- wtedy wystarczy dotknąć manetkę od kierunkowskazu ponownie i działa. Przyzwyczaiłem się:) Coś pewnie nie styka.
:::było: Saxo MkII 1.5 D, Xsara MkII 2.0 HDi, C5 mkI 2.0HDi
:::jest: Opel Signum 1.9 CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 18, 2015, 00:42:13 »
Ja mam ten problem ale machnąłem ręką.


I wtedy zapewne manetka wyskoczyła z kierunkowskazu?  :P

crprog

  • Gość
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 18, 2015, 07:21:33 »
Ja mam ten problem ale machnąłem ręką.
Zazwyczaj jak ,,wrzucam kierunek" to po pewnym czasie przestaje mi ,,mrygać"- wtedy wystarczy dotknąć manetkę od kierunkowskazu ponownie i działa. Przyzwyczaiłem się:) Coś pewnie nie styka.

Ile przebiegu na liczniku ma to auto? z tym kierunkiem to nie usterka tylko zużycie menetki od kierunków, a światła długie jak włączysz same ci się nie wyłączają ?

Offline Michał Citkowski

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 764
  • Skąd: Lublin
  • Posiadany samochód: Opel Signum 1.9CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lublin
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 18, 2015, 10:43:14 »
Ile przebiegu na liczniku ma to auto? z tym kierunkiem to nie usterka tylko zużycie menetki od kierunków, a światła długie jak włączysz same ci się nie wyłączają ?

Na liczniku? Jak kupowałem to coś ok. 214 000. Poprzednik, użytkownik tego forum kupił go 4 lata temu z przebiegiem 160 000 (od tego przebiegu wszystko jest udokumentowane) ale ile rzeczywiście auto miało najechane gdy na liczniku widniało 160 000 to nie mam pojęcia.

Długich jeszcze nie używałem przez dłuższy czas także nie wiem ale kiedyś sprawdzę.
:::było: Saxo MkII 1.5 D, Xsara MkII 2.0 HDi, C5 mkI 2.0HDi
:::jest: Opel Signum 1.9 CDTi '08, Opel Corsa C 1.3CDTi '06

wald0

  • Gość
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 18, 2015, 11:54:39 »
Ja mam ten problem ale machnąłem ręką.
Zazwyczaj jak ,,wrzucam kierunek" to po pewnym czasie przestaje mi ,,mrygać"- wtedy wystarczy dotknąć manetkę od kierunkowskazu ponownie i działa. Przyzwyczaiłem się:) Coś pewnie nie styka.

Kolego szkoda zdrowia, napraw to sobie. Jest manual tutaj na forum.

--edit: przynajmniej był tutaj http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=30138.msg481558#msg481558 natomiast chyba brakuje załacznika

Mój update do tego manuala - zamiast lakieru przewodzącego użyć kleju przewodzącego na bazie srebra Technicqll - lakier starczał na miesiące, na kleju działa mi już ponad rok i ani myśli przestać (a nie ograniczam się w używaniu manetki).
Tylko że schnie dłużej niż lakier.

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 18, 2015, 21:04:35 »
To też już czytałem :P Czyli generalnie nawet w wersji z ESP można to bezproblemowo samemu naprawić niskim kosztem?


Offline Rafał Sroka

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 47
  • Skąd: Piła
  • Posiadany samochód: Citroen C5 Mk1 2.0 16V LPG
  • Miejscowość: Piła
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 18, 2015, 21:27:32 »
Ja mam ESP. W historii serwisowej w ASO wyczytałem, ze przełącznik wymieniał Niemiec ;) Póki co jeżdżę trzeci rok autem z 2003 r. i nie mam żadnego problemu. ESP/ASR Not functioning wywalało mi ubiegłej zimy, ale po wymianie akumulatora problem zniknął. Być może prąd był za niski. Mam Lexię, ale kasowanie błędu nie pomagało na długo. Teraz mam spokój.


Nie mam zdania na temat konieczności posiadania ESP. Dotąd nie miałem, nie narzekałem i nie widziałem potrzeby. Teraz mam i w zasadzie chyba nie miałem sytuacji podbramkowej - kilka razy mi się włączyło, ale chyba trochę zbyt asekuracyjnie. Za 10 lat ludzie będą się zastanawiać jak się jeździło bez asystenta pasa ruchu, asystenta martwego pola i w ogóle systemu autonomicznej jazdy. Śmiechawa mnie ogarnia ;)
O moim C5 więcej tutaj: Motoskwer

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 18, 2015, 23:18:32 »
Mojemu bratu w Toledo często się załącza.

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 19, 2015, 08:06:27 »
Co do strachu przed  ceną przełącznika zespolonego. Zmienialem to ustrojstwo bo wytarly sie ścieżki od manetki światel (bez ESP tez sie wytra) koszt 350zl za uzywke. 3 lata temu i nie ma problemu do dzisiaj
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 29, 2015, 23:59:51 »
Okej, więc tak.


Byłem, jeździłem, widziałem, dotykałem. I przyznam szczerze, auto zrobiło na mnie pozytywne wrażenie. Mięciutka kierownica, cichutko, wysoko, mięciutkie siedzenia, czyli to co lubię. Oglądałem dokładnie ten egzemplarz (mam nadzieję, że nikt mi go teraz w razie czego sprzed nosa nie sprzątnie  ::) )




I mam parę kwestii oraz... dylemat. Najpierw parę moich wątpliwości:
*nigdy nie jeździłem hydro, więc nie wiem jak powinno działać - w zawieszeniu nie słyszałem najmniejszego stukotu, podnosiło się i obniżało równomiernie, równiusieńko, nie sżło nic komplenie wyczuć wewnątrz nawet, niemniej przy szybszej jeździe auto nie miało żadnego problemu z wybieraniem nierówności, ale jak przejechałem wolniej po poprzecznej przeszkodzie to tak jakby się kołysał - tak powinno być?
* druga sprawa co do zawieszenia - po jednej stronie siłownik był jakby zapocony... po jednej, bo na drugą z roztargnienia zapomniałem spojrzeć  ???  niemniej nie wiem jak dokłądnie ta manszeta powinna wyglądać, ale tam jakby pod nią było lekko zapocone - w sumie to nie było jakieś mokre, tylko tłuste jakby smar czy coś i nie wiem, czy tak powinno być.... nic tam nie ciekło
* trzecia sprawa - nawiewy, wydawało mi się, że bardzo słabo wiały jak na maksymalne ustawienie... klima niby trzymałą temperaturę, ale jak u siebie w aucie puszczam na maksa nawiewy to kartki w powietrzu latają, a tu tak wiało bo wiało i nie wiem, czy tak być powinno czy też nie
* autu padł akumulator jeszcze przed ruszeniem z miejsca - ponoć stało od 2 tygodni. Te Citroeny żrą aż tak dużo prądu, że 2 tygodni nie wytrzyma?
* ostatnia rzecz - po jeździe i wyjściu z auta podnieśliśmy maskę, a pod silnikiem dało się słyszeć jakieś chwilowe syczenie jakby powietrza skądś- czy to układ hydrauliczny dokonywał jakieś regulacji poziomu płynu czy cos?


Ogólnie sam samochód wyglądał na zadbany. Kupiony w Polskim salonie, z jako taką historią serwisową (pieczątki i wpisy takie ogólne). Nie pomyślałem tylko, żeby zaglądnąć głębiej w dokumenty, bo w sumie głównie to chciałem się przejechać samym modelem i to mnie zaabsorbowało. Po VIN można to rozkodowac czy na pewno pochodzi z Polski, prawda? Chociaż ja tego nie potrafię.


I teraz mój dylemat. Na oku mam drugiego Citroena, od forumowicza (więc jakaś część jego historii jest jawna), ale z dalsza. Auto ma lepsze wyposażenie (tempomat, ESP, chociaż tapicerka jest nie tak ładna jak ta jasna alcantara), mniejszy przebieg (150000), jest o rok młodsze i jest w podobnej cenie. Do tego właściciel posiada koła zimowe, co też jest dużym plusem. No i rozrząd również był wymieniany, chociaż nie wiem czy i tak po zakupie profilaktycznie go nie wymienię. Z drugiej strony - auto zostało sprowadzone, więc pewność przebiegu staje pod sporym znakiem zapytania. I tu mój dylemat - czy myślicie, że opłaca się jechać kawał drogi, żeby obejrzeć inne auto? Czy może bralibyście ten salonowy?


Przed zakupem jeszcze bym go sprawdził w ASO, gdyż na razie tego nie robiłem bo myślałem, że przejadę sie drugim i wtedy zdecyduję, który lepiej sprawdzić.


« Ostatnia zmiana: Październik 03, 2015, 09:48:08 wysłana przez Paweł Łukasik »

Offline Bartłomiej Trocha

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 757
  • Skąd: Koszecin slaskie
  • Posiadany samochód: C5 I 2.2 hdi 204KM
  • Zainteresowania: Mechanika elektronika programowanie sterownikow
  • Miejscowość: Koszecin slaskie
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 30, 2015, 08:58:04 »
Psuc sie nie psuje. Ale jest to dodatkowy element ktory za 100lat  sie zepsuje
Car DNA programowanie ecu, mechanika, elektronika

Offline Paweł Łukasik

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 534
  • Skąd: Kraków
  • Posiadany samochód: Citroen C5 MK1 2.0 16v pb
  • Zainteresowania: Samochody :)
  • Miejscowość: Kraków
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 02, 2015, 00:18:14 »
Najbardziej to nurtuje mnie kwestia tego nawiewu - tak ma być?

Offline Grzegorz Różycki

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 972
  • Skąd: Puławy
  • Posiadany samochód: C5 V6 Exclusive '06 BVA LPG, C5 V6 Exclusive '02 BVA LPG
  • Zainteresowania: motoryzacja w każdej postaci :-)
  • Miejscowość: Puławy
Odp: [MKI] Na co zwrócić uwagę przy zakupie C5?
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 02, 2015, 07:20:12 »
Najbardziej to nurtuje mnie kwestia tego nawiewu - tak ma być?

Może po prostu filtr przeciwpyłkowy jest totalnie zabity syfem?
C5 MkII V6 2,9i (210KM) Exclusive Automatic '06 91kkm
Toyota Prius II 1,5VVTi (110KM) ECVT '09 177kkm
Kueschall Advance '14 (0KM) 0,5kkm