Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Jacek Wielebski w Listopad 29, 2021, 17:51:50
-
Panowie ostatnio nie wiem co jest grane. Jak jest wilgotne powietrze, mrzawka itp.. ( z reguły wtedy się to dzieje) przy otwieraniu auta załączają się mi wycieraczki szyby przedniej ale to tak jakoś niezsynchronizowanie , że lewa haczy o prawą.
Wycieraczki po włączeniu działają nie mam z nimi żadnego problemu. Uciążające jest to, że po paru razach nowe pióro z prawej jest do wymiany [przez to chaczenie się o lewą. Dodam, że jest to tylko przy otwieraniu auta w wilgotnym powietrzu. Wiecie może co to może być i jak zdiagnozować usterkę.
-
http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=111945.0
-
Geniu dziękuję za link ale on nic nie wnosi do mojego problemu.
Silniki mam sprawne wycieraczki działają bez problemu. w każdej pozycji, automat szybko wolno.
Jest tylko jeden problem w wilgotnych temperaturach przy otwieraniu auta wycieraczki same się włączają i wtedy jedna haczy o drugą ??
-
Geniu dziękuję za link ale on nic nie wnosi do mojego problemu.
Silniki mam sprawne wycieraczki działają bez problemu. w każdej pozycji, automat szybko wolno.
Jest tylko jeden problem w wilgotnych temperaturach przy otwieraniu auta wycieraczki same się włączają i wtedy jedna haczy o drugą ??
Czyli nie są sprawne.
Masz jakieś LEDy? Lub HID-y produkcji chińskiej w aucie? One mogą wprowadzać takie zakłócenia.
-
Masz jakieś LEDy? Lub HID-y produkcji chińskiej w aucie? One mogą wprowadzać takie zakłócenia.
Nic wszystko fabryczne
-
Obawiam się że elektronika tych wycieraczek pływa w wodzie, może dało by się to jeszcze uratować. Trzeba tam zajrzeć, jeśli tego nie zrobisz czekają cię wydatki.
-
Panowie elektronika jest w idealnym stanie, silniczki i jeden i drugi otworzony przesmarowany. Dlatego piszę, że sprawne, nie mam z nimi ŻADNEGO PROBLEMU.
Jest jeden o którym pisałem, czy przy waszych autach też wycieraczki przy wilgotnych temperaturach się załączają ??
Podmieniałem już czujnik deszczu i to samo.
-
Panowie elektronika jest w idealnym stanie, silniczki i jeden i drugi otworzony przesmarowany. Dlatego piszę, że sprawne, nie mam z nimi ŻADNEGO PROBLEMU.
Jest jeden o którym pisałem, czy przy waszych autach też wycieraczki przy wilgotnych temperaturach się załączają ??
Podmieniałem już czujnik deszczu i to samo.
Jak nie masz problemu jak masz? :D Przecież po to powstał ten temat. Podejrzewam że silnik tzw. "Master" a raczej jego sterownik chce odejść. To może być początek jego końca.
Nie jest to normalne zachowanie. Jeśli nie ma w aucie "urządzeń obcych" które by mogły siać zakłócenia są tylko dwie opcje: Sterownik przy silniku lub BSI... Wybierz od czego wolisz zacząć.
-
Panowie elektronika jest w idealnym stanie, silniczki i jeden i drugi otworzony przesmarowany. Dlatego piszę, że sprawne, nie mam z nimi ŻADNEGO PROBLEMU.
Jest jeden o którym pisałem, czy przy waszych autach też wycieraczki przy wilgotnych temperaturach się załączają ??
Podmieniałem już czujnik deszczu i to samo.
Jak nie masz problemu jak masz? :D Przecież po to powstał ten temat. Podejrzewam że silnik tzw. "Master" a raczej jego sterownik chce odejść. To może być początek jego końca.
Nie jest to normalne zachowanie. Jeśli nie ma w aucie "urządzeń obcych" które by mogły siać zakłócenia są tylko dwie opcje: Sterownik przy silniku lub BSI... Wybierz od czego wolisz zacząć.
Jeszcze przełącznik zespolony...
-
Który to Master bo na forum jest kilka wersji jedni twierdzą, że prawy inni , że lewy ??
-
Master to ten od strony kierowcy. W "angliku" prawy a w "kontynentalnym" aucie lewy. Dlatego nie wolno kupować używek z "anglików" w przypadku wymiany mechanizmu.
Osobiście mam wrażenie, że u ciebie jest jakiś problem z którąś wiązką lub z bsi i idzie przebicie sygnału na instalację wycieraczek jak jest wilgotno.
-
Osobiście mam wrażenie, że u ciebie jest jakiś problem z którąś wiązką lub z bsi i idzie przebicie sygnału na instalację wycieraczek jak jest wilgotno.
Mi też tak się wydaje, że to nie wina silników