Teraz już wiem, jakie to ryzyko kupić xm-a w Polsce
Kolego, jeżeli zadałeś już sobie trud regeneracji poduszki, to mam nadzieję, że przejrzałeś DOKŁADNIE wątek założony przez Roberta Mulewicza, a podwieszony w tym dziale? Może zauważyłeś, że Robert SZCZEGÓLNĄ uwagę przykłada do stanu blach do których poduszka jest wulkanizowana. Co więcej, jest tam wspawywany pierścień, który zapobiegnie w przyszłości wyjściu kolumny przez maskę. Przy takich zabezpieczeniach, jak robi Robert, stan gumy będzie miał wpływ tylko i wyłącznie na prowadzenie się autka. W Twoim przypadku nawet zakładając, że guma wypadnie dobrze, to może się wydarzyć, że blachy nie wytrzymają. Ale może wszystko przeczytałeś i będzie dobrze
czego i Tobie i innym życzę.
ps. z moich doświadczeń wynika, że różnice w przekroju siłowników na jednej osi nie ma jakiegoś kluczowego znaczenia- xm jest mocno tolerancyjny.