Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK II => Wątek zaczęty przez: Robert Paszkowski w Lipiec 29, 2023, 09:17:11
-
Witam panowie C5 2.0hdi 136km kombi została odkręcona ława i wymieniona turbina ,czujnik wysokości z przodu był tylko odkręcony od ławy i przykręcony tak samo ,cięgno nie było odpinane.Przód teraz stoi za wysoko i po otwarciu auta z pilota przód pompuje na maxa do góry co się mogło spirerdzielić ,czy ktoś mółby podać mi jaka powinna być odległość przodu i tyłu od opony do rantu błotnika?
-
Przód około 69 centymetrów od ziemi do rantu błotnika. Nie mniej nie jest to prawidłowy sposób pomiaru. Tak można ocenić wstępnie czy trzeba opuścić czy podnieść auto. Instrukcja jak zrobić to prawidłowo znajduje się na forum. Dodam tylko od siebie że przy zużytych sferach można próbować +/-1cm ratować się żeby podnieść komfort. Niestety jest to doraźne aby wytrzymać do wymiany sfer. ;)
Ważne jest aby podczas pomiarów auto miało fabryczny rozmiar kół! Jeśli będzie inny, całe pomiary są mocno zaburzone.
-
Sfery mam akurat nowe,a możesz mi podać jeszcze orientacyjnie tył ,mój jest w kombi
-
Sfery mam akurat nowe,a możesz mi podać jeszcze orientacyjnie tył ,mój jest w kombi
Nie znam dla kombi. Nie mniej w Liftbacku są to w miarę podobne wartości.
-
Przód mam 70.3 tył 71.2
-
Przód mam 70.3 tył 71.2
I przód i tył bym opuścił o centymetr... Tył może i ciut więcej.
-
Zdjęcie z lexii
-
Na obejmach a nie w Lexii. ;) Tu lepiej nie ruszać.
-
Źle założone cięgno na korektorze, obróć aby kulka korektora była w drugim położeniu.
-
Źle założone cięgno na korektorze, obróć aby kulka korektora była w drugim położeniu.
O tym że się tak da... Nie pomysłem. Ale faktycznie jest to możliwe.
-
Spawa rozwiązana padł korektor wysokości przód,dzięki za odpowiedzi