Witam
Dzięki za odpowiedź. Posiadam silnik KDX. Sprawdziłem kostkę ECU kilka razy i nici z tego wyszły, bo z pinu nr 6, choć wychodzi przewód zielony, to on w ogóle nie ma sygnału, ani dodatniego, ani ujemnego. Nie wiem co jest problemem. Żółte przewody z cewki wchodzą do ECU (pin nr 1 i pin obok), ale z pinu nr 6 nic nie wychodzi.
Rozbiorę najwyżej kompa i zobaczę, może coś się obruszyło, albo zimne luty porobiły się...
Pozdrawiam
EDIT 24.10
Witam ponownie. Udało się mi rozbrać ECU, jednak nic nie znalazłem, co by wskazywało na uszkodzenie w ścieżce idącej z pinu nr 6 do płytki drukowanej.
Sprawdziłem przejście od punktu nr 1 do pkt nr 3 i przejście jest. Od pkt nr 4 do pkt nr 5 też jest przejście. Tylko, że w czasie pracy silnika pkt od 4 do 5 ma sygnał stałej masy, a idąc ścieżką dalej w kierunku pkt nr 1 sygnał całkowicie zanika. Tak jakby ten elemen elektroniczny nr R607 był uszkodzony od środka i nie przepuszczał sygnału. Muszę znaleźć kompa na podmiankę, bo tutaj stoję i dalej nie ruszę.
Dodam, że na klubie AXa znalazłem opis podłączenia obrotka z sygnału czujnika położenia wału, jednak mierząc u siebie sygnały, zauważyłem że ten czujnik podaje stałą masę- uważam, że tym sposobem w ZXsie nie da się podłączyć obrotomierza, tak aby działał prawidłowo.
Może ktoś rozkmini ten mój ECU. Posiadam identyczny komputer
http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/32/80/58/3632805870Pozdrawiam
Piotr
EDIT> 01.02.2014
Winowajcą okazał się być ECU, kupiłem II i obrotomierz ruszył.
Pozdrawiam
Piotr