Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Jarek Szymczak w Grudzień 20, 2016, 13:27:21
-
Witam jak na tej stronie znalesc modul BSM?? Nr czesci podalem w temacie. Pozdrawiam
http://service.citroen.com
-
Częśc elektryczna/moduły panele zestawy
-
A jesli nie ma tego nr a jest inny oznacza to ze zostal on zastapiony innym, lepszym, mlodszym??
-
Dlugi numer ktory cytujesz to numer "produkcyjny" fabryki danej czesci.
Na stronach citroena masz numer "orginalu" tzw OE, niezalezny od producenta czesci. Tam nie znajdziesz tego dlugiego cytowanego numeru. Po OE szukasz w sklepach odpowiadajacej czesci i jesli jest 3ech producentow to OE czesci ma byc taki sam dla kazdego producenta.
-
musisz szukać części z numerem w twoim tytule (9664705980 (http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=103603.msg1022081#msg1022081)) inne numery są do aut z innym wyposażeniem BSM to skrzynka z przekaźnikami, niestety zlanymi jakąś smoła i nie da się pojedynczych wymienić. na stronie serwisowej wrzuciłeś popraną lokalizację Moduły/panele/zestawy ---->
skrzynka osprzętu pozycja , pierwszy numer w ramce z specyfikacją części.
Podaj vin to ci sprawdzę.
-
W MKI i MKII wystarczyło kupic BSM od takiego samego silnika z oznaczeniem BSM równym wyższym niż twój. A chodziło o oznaczenie np. BSM A3, L0 itp
Czy to tak działa w MKIII nie wiem, większość opcji i tak się koduje w BSI.
-
VF7RD9HZC54015767
Prosze bardzo
-
Wychodzi według Sevice 9807028580, czyli BSM R02, to co masz też jest R02, może był wymieniony przez kogoś, lub tak jak podaje Grzegorz jest to numer produkcyjny.
Dlugi numer ktory cytujesz to numer "produkcyjny" fabryki danej czesci.
Na stronach citroena masz numer "orginalu" tzw OE, niezalezny od producenta czesci. Tam nie znajdziesz tego dlugiego cytowanego numeru. Po OE szukasz w sklepach odpowiadajacej czesci i jesli jest 3ech producentow to OE czesci ma byc taki sam dla kazdego producenta.
?
W MKI i MKII były faktycznie tylko numery OE, ale przy MKIII podaje dokładny numer.
-
Jesli kolega poszukuje do wymiany BSM - to wystarczy znaleźć model wg opisu Piotrka O. #5 . Sprawdza się w mk1 i mk2 powinno w mk3. Producent nie zmienił zasady pracy tego elementu....
-
A jesli nie ma tego nr a jest inny oznacza to ze zostal on zastapiony innym, lepszym, mlodszym??
Na BSM po nr. masz datę produkcji. Ten na załączniku jest z 2011r u mnie w aucie 2012r, na początku były wadliwe i były wymieniane a auto mam z 2009r.
-
Czyli mam rozumiec ze mam zmieniony modul.BSM??
Mam czasami problem z komunikacja do sterownika silnika, czasem potrafi zgasnac, czasami przy odpalaniu przekreci raz rozrusznikiem i go odcina , potrafi szarpnac podczas jazdy. Mechanik stwierdzil ze to BSM. Zakupilem taki jak ma byc do mojegonauta. Zobaczymy po wymianie
-
to jest numer dla Ciebie ktorego mozesz szukac 9007028580 ja dalem w citroenie 200 pare zlotych za nowy a mialem taki sam jak podales w tytule od wymiany spokoj zadnych bledow
-
Podpowiedzcie mi na jaki nowszy i lepszy moduł mogę wymienić mój BSM w peugeot 407 2.0 HDI z 2009r. Aktualnie zamontowany mam BSM nr 9664705980 R02 0001/12/08. Auto gaśnie podczas postoju lub w czasie jazdy i sypie błędami, poczynając od wspomagania parkowania po depoluttion faulty, oil pressure low :(Jak trzeba to mogę podać VIN ;)
-
Sorki za błędy ale pisze z telefonu ;)
-
Sorki za błędy ale pisze z telefonu ;)
Poprawione - z telefonu
-
Szukaj R02, a akumulator sprawny? Przewody sprawdzone, masy?
-
BSM podmieniony na nowszy z 2011r. Wykasowałem wszystkie błędy i odbyłem jazdę próbna 60km i aktualnie wyskoczył mi jeszcze jeden błąd P1471 czyli błąd przepustnicy EGR-błąd stały. Obwód otwarty lub zwarcie do masy. Podpowiecie co sprawdzić?
-
Dzisiaj jeszcze przejrzę przewody i masy.
-
Witam. Przewody masowe sprawdzilem i sa OK. Wyczyscilem wszystkie wtyczki kontaktem i papierkiem sciernym gdzie tylko sie dalo. Za blad P1471 odpowiedzialna byla wtyczka przy elektrozaworze od ktorego ida wezyki cisnieniowe (miedzy innymi jeden szedl do przepustnicy w kolektorze dolotowym a drugi gdzies w okolice zaworu EGR). Ten elektrozawor znajduje sie miedzy kompresorem klimatyzacji a alternatorem od przodu silnika i wchodza do niego 2 przewody. Wtyczka popsikana i wyczyszczona i jak na razie blad zniknal. Samo rozpiecie wtyczki powodowalo wystapienie bledu P1471 ;) Niech moj wpis sluzy potomnym ;)