Klub Cytrynki
Samochody => Xsara => Moja Xsara => Wątek zaczęty przez: Marcin Sojka w Grudzień 17, 2010, 22:14:15
-
Witam Forumowisko !
Pierwotnie miała być CBF`ka 600,potem zacząłem się skłaniać w stronę czterech kółek i tak w oko wpadła mi Xsara.
Decyzja, o tym że moim pierwszym samochodem ma być Xsara zapadła dosyć spontanicznie,samochód po prostu mi się spodobał,w przeciwieństwie do nazbyt popularnego E36,niemieckiej poprawności.
Co sobą Xsara reprezentuje?
Rocznik 2000, 100k km i całkiem niezła kondycję techniczną potwierdzoną przeglądem w serwisie Citroena.
Wersja wyposażenia VTR, szyberdach, klima, podgrzewane to i tamto,ogólnie całkiem bogato.
Jako że Xsara przyjechałą nie dość że nie stalówkach to na zimowych kapciach,więc pierwsze co zmieniłem to oczywiście felgi. Sprawa dosyć trudno bo niełatwo dobrać felgi do Xsary.
Wybór padł na Felgi Momo Win Silver, 16tki. Szarpnałem sie na nówki czego trochę żałuję,bo może będzie zmiana.Do tego nowe kapcie.
Co w planach?
-Na wiosne Valeting+detailing
-Ozdobna końcówka wydechu(Orginał aż prosi się o zmiane).
A tu parę fotek :
-
Bardzo ladna:)
Felgi tez, wydech zostaw w spokoju, nie zakladaj nic za duzego;/
-
Bardzo ładna Xsarcia :-).
Jeżeli chcesz inwestować w delikatne poprawki wizualne, to przedewszystkim poszukałbym zderzaka z halogenami (wg. mnie diametralnie odmienia samochód), ciut przyciemnił szyby i może troche posadził ją na glebie? :evil:
Gratulujemy zakupu i wstąpienia do grupy maniaków!
[edit]
Jakie serce pracuje pod maską?
-
Tylna i tylne szyby boczne są już przyciemnione ;-)
Gleba? Może jeżeli zawitają 17tki jak już mi nie będzie szkoda zawieszenia.
Spokojnie, nie lubię przesady, więc na tubę się nie zapowiada.
Silnik pod maska to szeroko znane 1.6 16 V benzyna. Jak dla mnie idealny,nie jest mułowaty chociaż trzeba go kręcić powyżej 4000 rpm.
Z samochodu jestem b.zadowolony i już nie mogę się doczekać właściwych warunków do detailingu !
-
Cacuszko :)
-
Witam ponownie!
Od ostatniego wpisu trochę się działo, na zimę nowe kołpaki, wycieraczki Boscha i dywaniki korytkowe.
(https://lh5.googleusercontent.com/-M8fv75w94jQ/TgnzQUiCEqI/AAAAAAAAAIU/uuGLLGjcfE4/s640/m%252520024.JPG)
Jedyne z czego nie jestem zadowolony to fakt, ze radio Clariona nie pasuje w fabryczne miejsce i pozostaje szpara. Akcesoryjną ramkę musiałbym przycinać, a to łatwe nie będzie. Głośniki schowałem za fabrycznymi maskownicami, efekt bdb.
W ostatnim miesiącu Cytryna była najpierw w Bieszczadach, a poźniej na Mazurach, na dystansie 2100km żadnych przygód.
(https://lh4.googleusercontent.com/-FvC5DBWqiWo/Tgnsh_BLCgI/AAAAAAAAAGw/U05lMGskjQo/s640/SAM_1333.JPG)
-
Adam Skrzypek napisał:
Jeżeli chcesz inwestować w delikatne poprawki wizualne, to przedewszystkim poszukałbym zderzaka z halogenami (wg. mnie diametralnie odmienia samochód)
Trzeba by wtedy przeróbkę zrobić, bo ta wersja ma halogeny zintegrowane w kloszu głównym (tak jak moja).
-
Dzięki za info, tym bardziej nie wchodzi to w grę ;)
-
Sprzedam : http://allegro.pl/show_item.php?item=3023500839
-
jedna z ładniejszych na forum bo nie ma w niej głupich tuningów. To auto jest piękne w oryginale:)
-
ile za felgi/opony?
-
Wciąż aktualne! http://otomoto.pl/citroen-xsara-C28105007.html
Co do felg/opon, to będą na sprzedaż tylko jeżeli zostaną mi po sprzedaży auta.