0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
I przy okazji rak robimy przod na wiwlsze czy warto tez lub czybtrzeba robic tez tyl?
Jak bym miał robić to u siebie to bym kupił zaciski brembo z 607-ki.
a zaciski z 508-ki podejdą do cytryny?mowa tu o standardowych zaciskach.
Na zime mam 17tki a na lato 19 wiec szukam optymalnych zaciskow i tarcz aby wygladalo i hamowało.
Eeee Pany, widzę, że zaczynacie już świrować, zalóżcie pożądne tarcze i klocki i musi hamować , a Wy szukacie nie wiem czego, po co i na co. Trochę mnie to śmieszy
zalóżcie pożądne tarcze i klocki i musi hamować
Cytat: Robert Zglinicki w Maj 07, 2018, 10:14:41zalóżcie pożądne tarcze i klocki i musi hamować Zobaczysz jak nie będzie dobrze hamowało a ty będziesz leciał 150km/h. Nie będzie wtedy do śmiechu. Ja miałem kilka takich sytuacji i co dziwniejsze tylko na trasach szybkiego ruchu. Tarcze i klocki świeże i porządne (Ate), płyn świeży i porządny (Ate - przewidziany do ESP), zaciski w dobrym stanie a hamowanie było z duszą na ramieniu a uwierz mi na słowo nie katuję auta ciągłym przyspieszaniem i hamowaniem (preferuję szybką ale płynną jazdę w trasie). Wolę zmienić na coś lepszego bo niewiele już zyskam w serii (tarcze 304mm) a pieniądze podobne. Ja ze zmianami puki co muszę poczekać na zmianę opon zimowych bo mam 16-tki a większe tarcze to minimum 17-tki.
Jeśli Ci auto pływa przy mocnym hamowaniu, szukaj przyczyny w zawieszeniu ( luzy) lub oponach ( made in kung-fu) ewentualnie podła nawierzchnia... Ale to już zupełnie nie na temat.