Klub Cytrynki
Francuskie.pl - Twoja codzienna
porcja aktualności na temat marki Citroen

Autor Wątek: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod  (Przeczytany 21814 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 01, 2021, 23:10:34 »
A tu taki mały przedsmak - to co tygryski lubią najbardziej - black piano na słupkach..
Gdy będzie tylko więcej wolnego to lecę z pełną korektą  ;)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 01, 2021, 23:44:42 »
Ostatnio zmajstrowałem sobie też otwieranie/zamykanie bagażnika ze środka. Zgodnie z informacjami na tutejszym oraz rosyjskim forum - przycisk z P508, wnętrze z panelu innej C5, 2kabelki do podświetlenia, 1kabelek do pinu10 niebieskiej kostki BSI i klapa pięknie hula ;D
Bardzo przydatna funkcja zwłaszcza przy upierdliwym trybie ECO gdy klapa nie chce się zamknąć z zewnątrz :P

Przy okazji wyjąłem licznik i zrobiłem porządek z porysowaną szybką :)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Daniel Dzienisowicz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 401
  • Skąd: Białystok
  • Posiadany samochód: była X1 kombi 2.0 16v lpg bez HA 1996,była C5 BREAK 2.0HDI 136KM SX 2005.jest c5 2.0hdi 163
  • Miejscowość: Białystok
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 10, 2021, 14:20:25 »
Po miesiącu od zakupu zabrałem się w końcu za oleje/filtry ;D
- olej Millers XF Longlife C2 5W30 (5l)
- filtry oleju, powietrza i kabiny OEM
- olej skrzyni Millers TRX Synth GL5 (2l)
- i kilka brakujących spinek

A tego co wymyślił spust oleju ze skrzyni w takim fajnym miejscu to bym za j..a powiesił :P  Producent ewidentnie nie przewidywał wymiany oleju w skrzyni ;D Po Renówce mam dorobiony kwadrat 8mm do korka miski ale tu nie szło go użyć, musiałem nabyć zestaw kluczy do misek i jeszcze zastosować patent z butelką żeby nie zalać olejem sanek. 

Przy okazji plastiki komory dostały czyszczenie APC oraz dressing Kocha NanoMagicPlastCare oraz przeczyściłem linke rączki odblokowywania maski bo za ciężko pracowała.

Witam,czy 2litry oleju do skrzyni starczyły?
Coś się działo,czy czysto profilaktycznie wymieniłeś?jak to nie problem zrób zdjęcie klucza.
przez 100tkm była xantia break 2,0 16v 1996r,przez 50tkm c5 2.0 hdi 2005

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 10, 2021, 16:06:11 »
Praktycznie 2litry zleciały i 2l weszły ;) pewnie bez nastu ml bo dokładnie nie mierzyłem, ale tak pokazała bańka do której spuściłem.
Wymieniłem olej bo auto ma już 120tyskm i w skrzyni nie ruszany był od nowości, a ja nie z tych którzy wierzą ASO że w skrzyni jest niewymienny  :P  Olej zleciał czarny i masa opiłków na magnesie korka.
Kupiłem taki zestaw kluczy i pasuje kwadrat 8mm zaznaczony na zielono
https://allegro.pl/oferta/bass-zestaw-nasadek-klucze-nasadki-do-korkow-oleju-7605233806
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Andrzej Makowski

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 5 119
  • Skąd: Warszawa
  • Posiadany samochód: C5A 1.6PT/EAT8, C4 Picasso II 2.0 BlueHDi/EAT6
  • Zainteresowania: DIY
  • Miejscowość: Warszawa
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 10, 2021, 16:22:02 »
Czyli średnia nasadka. Już to kiedyś pisałem. Pasuje też do niektórych korków spustu oleju silnika.
To jest moja opinia w dniu dzisiejszym dlatego zastrzegam sobie prawo do jej zmiany w dowolnym i dogodnym dla mnie terminie

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 10, 2021, 16:46:47 »
Miałem okazje pogrzebać przy Cytrynce Diagboxem i udało mi się zakodować drugi kpl czujników ciśnienia - fajne jest to że nie trzeba więcej już się z tym bawić i tylko fizyczna przekładka kół a system sam rozpozna które są i gdzie na aucie, w Lagunie co roku była zabawa z kodowaniem w Clipie, 3min pracy ale zawsze problem jeśli nie ma się kompa).

I wyłączyłem, a raczej jak wiemy tylko opóźniłem, działanie kochanego (dla wszystkich użytkowników C5  ;D ) ECOmode.
W „funkcji oszacowania stanu naładowania aku” wpiane BRAK i od razu spokój  ;)  Wprawdzie po ogólnych pomiarach napięcia podejrzewam że aku i tak szykuje się już powoli do wymiany ale każdy wie jak ECO potrafi umilić życie :P . Od razu ładowanie spadło do 14,3-14,4V bo wcześniej moduł dorzucał napięcia akumulatorowi do wartości 14,6-14,7V. Czyli jednak wykrywał niedoładowaną baterię.

I teraz pytanie do znawców tematu: wg DB aktualny stan akumulatora to ok 70% i czy jeśli wymienię baterie na nową (nie zmieniając parametrów baterii i w kompie 70Ah), przypominam przy braku szacowania stanu naładowania, to ten parametr w komputerze 70% nie zmieni się mimo lepszego aku? I czy nie będzie to miało większego wpływu na późniejszą prace systemu?
Czy jednak lepiej wrócić na chwile do ustawień z szacowaniem naładowania, dać czas modułowi aby doszacował sobie ten parametr, a później ewentualnie znów przełączyć na BRAK szacowania?
Bawić się tak czy po wymianie baterii olać to i zostawić brak szacowania?
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Artur Juchniewicz

  • Kierowca bombowca
  • ****
  • Wiadomości: 3 880
  • Skąd: Kielce
  • Posiadany samochód: Był C5, 2,2 HDI, 2001; jest MKIII tourer 3.0 HDI 2011
  • Miejscowość: Kielce
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 10, 2021, 17:24:54 »
Alternator nie doładuje Ci rozładowanego aku, chyba że będziesz jechał 10h na trasie. Aku trzeba podłączyć pod ładowarkę na 24h i naładować. Wtedy ładowanie 14,3V jest wystarczające, aby podtrzymać naładowanie. Jeśli jeździsz krótkie odcinki to co kilka tygodni i tak trzeba doładować aku. Ja u siebie jak założyłem nowy aku to też wyłączyłem szacowanie. Na razie, po miesiącu ,pomimo załaczającego się webasto nie odczuwam problemu z rozruchem i economy mode, więc daje radę przy takim ładowaniu. Wcześniej jak był moduł to po podładowaniu aku ładowarką napięcie alternatora było 13V dopóki aku się nie rozładował i wtedy zaczynał ładować ponad 14V, ale to już było za późno. 

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 10, 2021, 17:54:05 »
U mnie też do tej pory nie było żadnych problemów z odpaleniem, pali na widok kluczyka. Tylko ciągle ten szybko włączający się Eco doprowadzał mnie do szału.
Aku mam Exide 70Ah 720A, nalepka wygląda jak oryginał fabryczny z tym że brakuje na niej symboli Citroena/Peugeota, więc trudno mi ocenić czy był już wymieniany. Ale jeśli jednak fabryka to 8lat i już raczej czas na niego ;)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Tadeusz Garbacik

  • Wrzuca piąty bieg
  • ***
  • Wiadomości: 1 697
  • Skąd: Lubin
  • Posiadany samochód: C5 X7 2.2 HDI 204, P308 2.0 HDI RHR,
  • Zainteresowania: motoryzacja
  • Miejscowość: Lubin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 10, 2021, 20:10:12 »
Mam taki sam EXIDE u siebie, auto też 2012 także pewnie fabryka. U mnie też ECO już się za szybko włącza. Czasami też miga ikonka świateł - przekroczone napięcie na Xenony. Daj znać jak pochodzi układ przy tym braku szacowania.

Offline Artur Szarek

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 121
  • Posiadany samochód: C5 X7 136hp Exclusive
  • Zainteresowania: Elektronika
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 16, 2021, 11:39:29 »
Można prosić o link do ładowarki w zapalniczkę?

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 16, 2021, 16:28:41 »
Można prosić o link do ładowarki w zapalniczkę?
Proszę bardzo
https://allegro.pl/oferta/quick-charge-usb-qc-3-0-gniazdo-woltomierz-metal-c-9511279614
tylko trzeba pamiętać że ten wynalazek potrafi zaniżać wynik o 0,2V w porównaniu do porządnego miernika elektronicznego, ale że nie wymagam od tego typu sprzętu dokładności laboratoryjnej więc wystarczy do zorientowania się jak kształtuje się napięcie w instalacji, no i żeby usb naładowało telefon ;)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 16, 2021, 22:14:29 »
Na dniach sprawiłem sobie podświetlenie nastrojowe ambient w desce. Odpala się w wersji zmierzchowej czyli razem ze światłami ;)

Wymieniłem panel sterowania w drzwiach kierowcy bo padło sterowanie lusterek a dokładnie ścieżka się wytarła pod selektorem prawo-lewo.
Naprawiłem też standardowy problem pękającego wężyka tylnego spryskiwacza, na razie termokurczka dała radę i musi wytrzymać, a na wiosnę planuje wrzucić standarowy gumowy wężyk. Kto to wymyślił dawać tam mało elastyczny plastikowy wężyk.. 

I była chwila by w końcu umyć brudaske :D Ciemne auto w śnieżnym klimacie zawsze prezentuje się pięknie - lakier prawie jak po ceramice ;D
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Artur Kubica

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 311
  • Skąd: Hoorn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 x7 2.0 HDi 138KM Automat
  • Miejscowość: Hoorn
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 17, 2021, 13:51:42 »
Nie miałeś standardowego podświetlenia ambiente?
2.0 HDi AUTOMAT 136KM 340nm ---> 162KM 385nm.

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 595
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 17, 2021, 14:36:30 »
Nie miałeś standardowego podświetlenia ambiente?
Po 2009r pod deską już nie było... w 2013 chyba nawet podświetlenie klamek już nie występowało.
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Artur Kubica

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 311
  • Skąd: Hoorn
  • Posiadany samochód: Citroen C5 x7 2.0 HDi 138KM Automat
  • Miejscowość: Hoorn
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 17, 2021, 15:27:33 »
To jest tak absurdalne że aż śmieszne.

Rozumiem uwalić jakiś drogi system żeby coś oszczędzić ale kilka ledow za 5 euro?
2.0 HDi AUTOMAT 136KM 340nm ---> 162KM 385nm.

Offline Michał Uriasz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 494
  • Skąd: Rybnik
  • Posiadany samochód: Insignia :)
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 17, 2021, 16:52:13 »
Pomnóż to przez ilość wyprodukowanych aut to kwota spora.
To samo jest z kilkoma kabelkami do lusterek - po 2009 brak zapamiętywania pozycji.
Koszt jednostkowy praktycznie żaden, ale w ostatecznym rozrachunku zaoszczędzone kwoty ogromne...

Mi MIX 2S & Tapatalk

Everybody lies.

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 17, 2021, 17:18:11 »
No niestety w 2012 już trochę wykastrowali C5  :'(
brak tych ambientów, brak oświetlenia w schowkach drzwi (ale dziury na lampki są), brak pamięci i indeksowania lusterek, brak lampek pod fotelami.. księgowi wzięli się za projektowanie aut :P
choć podświetlenie w klamkach zostawili ;D


W Lagunie było podobnie - w przedlifcie mimo że nie było lampek pod fotelami to instalacja z progu do fotela była pociągnięta, tylko lampki wystarczyło zainstalować, a w polifcie już nawet wiązki w progu okroili o te dwa kabelki.
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 17, 2021, 19:28:01 »
Panowie czy jeśli chciałbym zamontować oświetlenie pod fotelami (lampki już mam, tylko kwestia instalacji) mogę podpiąć się bezpośrednio pod przednie lampki nóg?

Zamiast rozbierać kostki i bawić się w szukanie pinów pod fotelem i zapewne dokładać, podciągnąłbym tylko instalacje od przednich lampek, oddzielna kostka w razie potrzeby rozpięcia i po sprawie. Żarówki będą ledowe wiec większego obciążenia nie powinno być? ;) 
Może to głupie pytanie wiem.. ale Citroen to elektrycznie specyficzne auto i wszędzie jakieś moduły/telekodowanie itd a wolałbym czegoś nie poknocić kręcąc przy ori kostkach ;)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 595
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 17, 2021, 20:32:07 »
Ja bym sprawdził, czy wiązka kabiny pomiędzy fotelami ma wymagany kabel, a jak jest to podłączył jak w oryginale było... też już mam lampki i się za to zabieram od dłuższego czasu... ale jak to mówią zawsze coś  ;)
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 17, 2021, 22:13:03 »
Ja bym sprawdził, czy wiązka kabiny pomiędzy fotelami ma wymagany kabel, a jak jest to podłączył jak w oryginale było... też już mam lampki i się za to zabieram od dłuższego czasu... ale jak to mówią zawsze coś  ;)
No właśnie i tu m.in. mnie zaskakuje ten samochód bo ja jeszcze z tych co uważają że każdy fotel ma swoją instalacje puszczoną progiem do kostki fotela, a tu czytam że fotele są między sobą jeszcze połączone? :P W innych tematach gdzie było wspomniane o lampkach foteli też coś o tym doczytałem i stąd moje wątpliwości ;)
A jeśli mógłbym tylko prosić o info gdzie dokładniej idzie ta rzeczona wiązka?
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Błażej Banisz

  • Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 4 595
  • Skąd: Gliwice
  • Posiadany samochód: C4 1.6 VTI 120KM 2009r; C5 2.0HDI (RHF) kombi 2010; Nieruchomość garażowa CX 1977 2.4ie; Służbowo 508SW R8 2.0BHDI
  • Miejscowość: Gliwice
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 17, 2021, 22:24:40 »
wrzucałem (i nie tylko ja) gdzieś już schematy... więc jest na forum, jutro do Sedre zajrzę i wrzucę jak nie znajdziesz/znajdę na forum.

Edyta: znalazłem Tutaj
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2021, 12:17:13 wysłana przez Błażej Banisz »
Ilu ludzi przypada na jednego człowieka?

Offline Patryk Korżel

  • Przyspiesza
  • Wiadomości: 12
  • Posiadany samochód: Peugeot 407
  • Zainteresowania: Motoryzacja
  • Miejscowość: Gorzow wlkp
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 19, 2021, 20:52:20 »
Chip tuning robiony był podczas twojego użytkowania czy poprzedni właściciel robił? Po śledzeniu kolegi aut na RLKP już wiem ze ta C5 to będzie rarytasik ;) Powodzenia w dopieszczaniu autka


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 19, 2021, 21:44:19 »
Chip tuning robiony był podczas twojego użytkowania czy poprzedni właściciel robił? Po śledzeniu kolegi aut na RLKP już wiem ze ta C5 to będzie rarytasik ;) Powodzenia w dopieszczaniu autka
O witam kolegę z RLKP ;)  Znam? Jaki nick?
Chip robił jeszcze poprzedni właściciel.
W Lagunie zrobiłem 227KM i 360Nm więc fajnie rwała do przodu, tutaj jest mniej koni ale za to moment znacznie wyższy więc ten kolos podobnie się odpycha ;)  Cytryna ładnych pare kg cięższa ale nadrabia tym momentem.
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Łukasz Modrzejewski

  • Byle do przodu
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Posiadany samochód: C5 III (x7) 2012r. 2.0HDi 163KM Tourer Exclusive
  • Miejscowość: Szczecin
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 24, 2021, 12:14:25 »
Zamówiłem lampki rejestracji z DS5.
Pasują p&p do C5, tylko brakuje im uszczelniających gąbeczek więc musiałem dociąć ;)
Cena: 60zł szt.. Dużo ale mają jedną ważną zaletę - pewnie w DB też wywalą błąd ale w porównaniu do poprzednich chińczyków jak na razie zapalają się zawsze w trybie świateł AUTO :)
C5 III (x7) Tourer Exclusive 2.0HDi 163KM —> 190KM/430Nm

Offline Michał Uriasz

  • Mistrz prostej
  • **
  • Wiadomości: 494
  • Skąd: Rybnik
  • Posiadany samochód: Insignia :)
Odp: C5(x7) 2.0HDi 190KM/430Nm - Cytrynka by lukmod
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 24, 2021, 12:15:42 »
To są ledy OE Citroena? Masz może ich numer?

Mi MIX 2S & Tapatalk

Everybody lies.