Francuskie.pl
- Twoja codziennaporcja aktualności na temat marki Citroen
Strona główna
Pomoc
Zaloguj się
Rejestracja
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK II
»
C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania (Przeczytany 1857 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Mirosław Albin
Byle do przodu
Wiadomości: 105
Posiadany samochód: C5 2.0 HDI Break Hydro / Volvo C30 1.6D(HDI) / Fiat Freemont 2.0 JTD AWD
C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
«
dnia:
Lipiec 14, 2017, 09:28:40 »
Witajcie,
Czy ktoś może miał już powyżej opisaną przypadłość?
W C5 1.6HDI blokuje się pompa wspomagania układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie kół w lewo/prawo...
Następuje pytanie... :
Pompa do wymiany? / Maglownica?
Ktoś coś podpowie?
Mirek
Zapisane
Igor Zembrzycki
Przyspiesza
Wiadomości: 93
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: C5 2.0 hdi 2006 Exclusive, Fiat Marea 1.9 jtd SX 2000
Zainteresowania: moto, foto
Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lipiec 15, 2017, 19:20:02 »
A może to kwestia napinacza lub paska? Pompa przy maks skręcie stawia największy opór.
Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
Zapisane
Na sprzedaż:
- Silnik RHR - (prawie) wszystkie części.
Lanos 1.6 16v (zadziwiacz VW spod świateł) => Espero 1.8 cdx (Citroen z odrzutu) => Marea jtd105 (dzielny, niezawodny podróżnik) => C5 2.0 hdi (mega kanapa)
Piotr Osiński
Wrzuca piąty bieg
Wiadomości: 2 182
Skąd:
Warszawa
Posiadany samochód: C5 MKI 2002 2.0HDI
Miejscowość: Warszawa
Odp: C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lipiec 16, 2017, 01:58:38 »
Przy maksymalnym skręcie powinien zadziałać zawór przelewowy w pompie.
Zapisane
Lexia, VCDS, MPPS
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
Klub Cytrynki
»
Samochody
»
C5
»
MK II
»
C5 MkII 1.6 HDI Blokowanie koła pasowego pompy wspomagania