Podczepię się pod temat.
U mnie brak 1-go biegu, wyższy bieg załącza się (na postoju, w korku) więc nie przegrzewa się.
Miałem mało czasu więc zmierzyłem tylko szarą opornicę. Tam są 3 piny i pomiędzy skrajnymi (lewy i prawy) ohmomierz pokazuje przerwę zaś pomiędzy lewym a środkowym pokazał 0.8 Ohma.
Jakie powinny być wskazania, tzn jak badać opornicę?
Przekaźnik wyjąłem i sprawdziłem - działa.
Jeszcze drugie pytanie: czy to może być przyczyną palącej się żółtej ikonki "check engine"?
Zapaliła się podczas jazdy w korku (wskazówka temperatury wody minimalnie odchylona od pionu w kierunku czerwonego) i już zgasnąc nie chciała.
Nie mam (jeszcze) leksji, byłem "wykasować" błędy i wyszły dwa właśnie z wentylatorem i drugi "niewystarczający katalizator" czy jakoś tak.
Na drugi dzień - znów w korku - ponownie się zapalił "check" i tak jest do teraz
Edit:
Tutaj są fajne fotki. Teraz sobie uświadomiłem, że sprawdzałem niewłaściwy przekaźnik. Ale nadal nie wiem jak testować opornice (które badać piny, w jakiej temperaturze) i jakie wartości rezystancji są prawidłowe.
Oraz czy wszystkie 3 przekaźniki są takie same.