Zdjęcie:
http://i122.photobucket.com/albums/o240/nonline/karetka.jpgMiejsce: Żwirownia koło Raszyna.
Autko śmiga po warszawie.
Silnik: 1.9 Turbo Diesel
Przebieg: 500 000 km (buda), ok 300 000 (silnik)
Zanotowane najniższe spalanie: 5.2 l/100
Zdjęcie:
http://i122.photobucket.com/albums/o240/nonline/karetka_silnik.jpgKuszetka:Osobne dmuchawy, osobne światło (z możliwością regulowania natężenia), osobny termostat, osobny zegarek. Dodatkowo uchwyty do noszy, końcówki rurek od tlenu, kilka półek oraz zasuwany spory schowek.
Przód: elektryczne szyby, czujniki otwarcia drzwi, klapy etc, elektryczne lusterka, kogut (działa
, sygnał dźwiękowy (odłączony bo kusiło).
Dodatki:- ksenonowe światła mijania, niebieskie diody na postojówkach.
- przetwornica 220V
- czujniki parkowania
- hak (karetka z przyczepką:))
Auto ma 3 drzwi, to co widzimy na zdjęciu z lewej strony to ... schowek
Okna od kuszetki są pokryte folią - nie widać nic z zewnątrz.
Niedawno miała wymieniane kule, uszczelkę pod głowicą, spawany wydech. Przydałaby się nowa pompa od hydro, oryginalna niestety już ma chwile słabości.
Z drobnych rzeczy "to do":
- czujniki otwarcia / zamknięcia drzwi
- termostat przednich dmuchaw (na razie jest wajcha zimne / gorące)
- drobna blacharka, jak komuś przeszkadzają ślady rogów na masce
- linka od obrotomierza
Więcej grzechów na ten moment nie pamiętam.
Niedługo dodam więcej zdjęć i szerszy opis.
Samochodzik będzie szedł na sprzedaż.