Nie łożysk nie potrzeba zdejmować
https://www.youtube.com/watch?v=4QLeMD--tm0Ten filmik pomoże Ci zrozumieć jak to działa .
Jak będziesz kręcił przez dziurę po śrubie koła to do góry , z tyłu w tarczy kotwicznej to nawet nie wiem czy są otwory , tak czy inaczej w przeciwną stronę jak kręci mechanizm .
W moim berlingo spadła sprężyna i byłem pewien ze to okładziny się skończyły kupiłem szczęki ale tych sprężynek ani samoregulatorów już nie kupiłem , znajomy mi bębny łyżką pościągał tez nie chciały iść złożył to ale nie byłem zadowolony rozebrałem z powrotem rant usunąłem przy pomocy szlifierki kątowej bęben dokręciłem do piasty na opak i zrobiłem swego rodzaju tokarkę
Uruchomiłem te samoregulatorki pomogło opukanie a potem smarowanie , sprężyny ściągające szczęki mają być tak zakotwione by sprężyna była z tyłu szczęk a jedynie wąsy mają wystawać na zewnątrz ma tak być bo gdy sprężyna jest kotwiona na zewnątrz uniemożliwia poprawne działanie samoregulacji .
Trzeba zwracać na poprawne składanie bo niby proste ale jednak zakręcone , nakrętki samoregulatorka tak jak już wspomniałem lubią się zapiekać wtedy te elementy się wycierają i przestaje to wszystko działać , idealnie byłoby przed remontem tylnych hampli wyposażyc się w zestaw samoregulatora plus sprężynki i oczywiście szczęki .