Klub Cytrynki
Samochody => Xsara Picasso => XP - Silnik i przeniesienie napędu => Wątek zaczęty przez: Dariusz Maliczewski w Maj 06, 2019, 17:58:34
-
mam taki problem
po wciśnięciu sprzęgła łożysko zaczyna wyć
kończy się już łożysko oporowe czy może to być wina linki ,czasami pedał sprzęgła mi leci mi do dołu
-
Jeśli masz linkę z samoregulatorem, to może być wina linki.
-
wciśniecie sprzęgła o 1 centymetr powoduje juz wycie łożyska
-
łożysko wyje bo już się kończy, fakt mogła go wykończyć linka, niestety i linka i łożysko będzie do wymiany, co wiąże się z zrzucaniem skrzyni, zobaczysz wtedy jak wygląda docisk, tarcza, koło, może się okazać że będzie już wyeksploatowane z racji przebiegu,
-
z wpadającym pedałem to warto sprawdzić czy nie wykruszył się taki biały plastik ze sprężynką. Kiedyś mi to pękło, i pedał miał wyraźne problemy z odbijaniem, czasem trzeba było butem 'podważać', żeby wrócił.
Natomiast wycie to faktycznie koniec łożyska. Osobiście jestem zdania żeby wymieniać komplet. Dałem się kiedyś w ZXie namowić na częściową wymianę, i po roku sprzęgło było znowu do robienia (hałasy, cięższa praca). W kolejnym ZXie zażyczyłem sobie żeby wymienić komplet, części były na warsztacie, ale podczas wymiany mechanik sam uznał że nie trzeba wymienić całości, a ja powinienem się ucieszyć bo będzie taniej. Historia sie powtórzyła - po roku sprzęgło zaczęło znowu klękać. Jedna robota, relatywnie droga do ceny części. Zrobić komplet żeby mieć spokój na kolejne lata.
-
linka kupiona wziąłem się sam za wymianę
wyciągnięcie linki nie ma problemu szarpnąłem i wyszła sama
schody zaczęły sie przy montażu ,brakuje mi łap na skrzyni biegów które trzymają pancerz linki
teraz mam problem co robićkupić te druty/w necie znalazłem co mi brakuje/ czy samemu coś na trytki łapać