Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK III (X7). => Wątek zaczęty przez: Darek Kędra w Czerwiec 24, 2019, 20:59:54
-
witam. Ktoś wymieniał uszczelniacze przy przewodach paliwowych od filtra paliwa? Jakie wymiary oringów?
-
Ja wymieniałem ale powodem nie były oringi przewodów. Temat rozwiązałem dodając zawór zwrotny między powrotem pompy a filtrem.
W 170 jest filtr rozbieralny? Osprzęt Bosch'a?
-
Filtr jest w calosci nierozbieralny, kupujesz cala puszke.
-
Czyli jest taki sam jak w wersji 204 KM. Zresztą pompa też jest ta sama CP1H3.
Fabrycznie w tym układzie są dwa zawory zwrotne. W gruszcze i w pompie CR. Oznaczenie Bosch F00N200798
(http://www.dieselcars.pl/upload/400/f00n200798[1].jpg)
-
jesli w gruszce mam filtr zwrotny to chyba nie trzyma, bo widać w przewodzie pzrezroczystym, jak babelki sie cofaja w kierunku zbiornika
-
Jak dzieje się to powoli to ucieka powrotem paliwa i też pojawi się powietrze przed filtrem. Ja wymieniłem niepotrzebnie gruszkę bo też się tym sugerowałem.
Kup zaworek zwrotny 6 mm i wepnij w przewód powrotny. Będzie efekt a koszt śmieszny.
-
juz kupilem i zamontuje