Nowe klocki prawie zawsze trzeba obrobić na papierze (grubość) ..... i pilniczkiem na wysokość .....
w warsztacie Ci tego nie zrobią i każą kupić nowy zacisk ...
Wszystko robię sam tak w XM-ie jak i w C6 - warsztaty jako takie jakoś nigdy mnie nie interesowały.
Na razie usunąłem blaszki termiczne i bez piłowania czy szlifowania pod wymiary - pasowały bez luzów.
Przeleci kiklaset km - samodopasowanie pokaże czy już je założyć czy pozostawić aby "nie rdzewiały"
Wymieniłem poduchy - stoi w tym samym miejscu jak dawniej - jest OK.
Aha - miałem mokro w bagażniku po każdym dobrym deszczu - co za...
Wszędzie niby OK a mokro - wymontowałem tylne lampy bo tylko tam nie zaglądnąłem ...
jakiś "umielec" równał do tylnej krawędzi błotnika i dołożył podkładki między nadwozie a lampę - uszczelka dociskała powietrze.
Woda wędrowała przez dolny otwór w blasze za lampą.
No i zrobiło się suchutko.
Kolejny temacik to wyświetlacz incydentów (lewy) - kilkanaście martwych kresek a w tym i dwie poziome.
Żadne dociskanie, obracanie gumki"O" co dociska taśmę,mrożenie czy grzanie nic nie dało...
No cóż - albo znajdzie się jakieś w stanie bardzo dobrym(sprzedający pisują "siuper hiper extra) albo wymiana taśmy z jakiej połuszczyły się ścieżki miedziane na złożeniach z płytkami.
Czekam na tasiemki z Chin - zapłacone za kilka sztuk.
Będę szukał firmy jaka zgrzewa/ klei na gorąco takie taśmy do płytek.
CDN