Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Marcin Grzyb w Maj 05, 2019, 14:21:14
-
Witam. Dzisiaj rano po uruchomieniu auta ni z tad ni z owąd wyskoczył mi komunikat serious suspension falult. Płyn lds w normie. Przyciski podnoszenia i opuszczenia nie działają. Mam wrażenie że przód jest ok zaś z tyłu auto opuszczone na max. Poradzicie...
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Autko citroen c5 mk1. 2. 0 hdi
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Jednak autko całe na glebie. Przód i tył.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
co udało ci się samemu sprawdzić?
-
Płyn lds w normie, bezpiecznik 40A ok. Auto się nie podnosi ani opuszcza. Po naciśnięciu przycisków podnoszenia i opuszczania na wyświetlaczu przekreslone auto X.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
jak kombi to przycisk z tyłu działa? zasilanie pompy dociera do niej? lexia? db? mogła by pokazac o co chodzi
-
Po przekreceniu kluczyka w pierwszą pozycję, wydaje mi się że słychać pompę. Gdzie jest ona zlokalizowana?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Nie do sedan
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
http://klubcytrynki.pl/forum/index.php?topic=96835.msg1169770#new popatrz za chłopakami z miasta w którym jestes może ktoś podjedzie pomóc
-
Jeśli pompa jest zlokalizowana pod zbiornikiem lds to napewno jej nie słychać. Po przekreceniu kluczyka w pozycje 1 słychać ale coś pod podwoziem.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
pod spodem usłyszysz pewnie pompę paliwa, skoro ta od zawieszania milczy tam bym szukał najpierw, zdarzały się problemy z kablami zasilania pompy w mk1
-
Zauważyłem taki wąż i mokro z prawej strony, ale to chyba nie ma nic wspólnego z hydro (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190505/9a8f19210c30983d358fd6e59f092ffb.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190505/d23394b7ef02ce7271472e6fa3b4bd57.jpg)
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Jeśli chodzi o płyn lds, przetarłem i przyjrzałem się dobrze to jest poniżej łączenia zbiornika.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Wiem. Że post jest trochę pogmatwany. Teraz siedząc i zastanawiając się nad przyczyną. Przypomniałem sobie iż ostatnio przy max skrecie słychać było głośne buczenie. Pewnie to pompa wspomagania. Czy błąd serious suspension fail ma wspojnosc z pompą wspomagania?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Zdejmij klemę z aku bez zachowania procedury odłączania akumulatora i po ok 5 min podłącz ale już z procedurą. Po otwarciu samochodu z pilota i otworzeniu drzwi powinien zacząć się podnosić.
-
Co to znaczy z procedurą i bez? Odłanczałem akumulator, normalnie zdejmowałem klemy po 10 min podłączyłem i nic. Ale bez żadnych procedur..
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
To zapocenie ma każda C5 MKI, to jest przewód od wspomagania. Zobacz za prawym reflektorem jak wygląda wiązka do pompy. Bezpiecznik wyjęty i sprawdzony?
-
Tak. Bezpiecznik sprawdzony nie widać przepalenia.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Zobaczę dzisiaj, ale z tego co pamiętam z wczoraj wiązka jest zabezpieczona takim ustrojstwem czarnym sztywnym. Czyli raczej nic się nie mogło przetrzeć.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Co to znaczy z procedurą i bez? Odłanczałem akumulator, normalnie zdejmowałem klemy po 10 min podłączyłem i nic. Ale bez żadnych procedur..
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Żeby nie stracić pamięci sterowników(choćby pozycji krańcowych szyb) jest procedura na odłączenie akumulatora.
Samochód zamykamy zostawiając maskę otwartą, Jak zgaśnie przebieg na wyświetlaczu( oznacza to, że auto jest uśpione) możemy zdjąć klemę z aku.
Podłączanie na zamkniętych drzwiach z kluczyka i czekamy ok 5 min, aż otworzymy drzwi pilotem. Ustawiamy tylko radio i zegarek.
-
Prawdopodobnie padł ci silnik od pompy.
Pozostaje podłączyć kompa Lexie lub Hella Gutmann i odczytać błędy i parametry zawieszenia.
-
Inny komputer nie odczyta błędów? Dzisiaj ma przyjść znajomy. Ale niewiem jaki ma. Po pracy spróbuję z tym aku. Ale myślę jak nic to nie dało wcześniej to nic nie pomoże.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Jest może jakiś inny bezpiecznik wspólny z hydro?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Program Delphi odczyta błędy zawieszenia hydroactive?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Dobrałem się do kostek pompy, chyba wszystko ok. (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190506/af3d0c99ef67cb82c17d35747986e7f9.jpg)
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Ok. Lexia wywaliła taki błąd
Gdzie znajdę ten czujnik? (https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190506/1b33b92bf1eb37f63a294eef8a8a3a03.jpg)
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
przy stabilizatorze przednim mniej więcej na środku, zobacz temat o regulacji wysokości zawieszenia
-
Ok. Dzięki
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Poruszaj przewodami za BSM, u kolegi było tak samo z przednim korektorem.
-
Można w takiej sytuacji przejechać autem około 2 km?
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
Czujnik zdemontowany. Gniazda potraktowane kontaktem. Wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia. Dziękuję za pomoc.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
-
stety i niestety mimo tego ze c5 już są pełnoletnie, tematy elektroniki, podzespołów bez komputera trudno zdiagnozować. dobrze że już ok.
-
Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka