Michał Koman napisał:
Dla mnie extra I mimo tego, że już nie najmłodszy, nie mam zamiaru zamieniać na nowszy model Szczególnie jak czytam o walkach z tym ustrojstwem - ble.
Pozdrawiam.
Walki robia Ci co nie lataja w trasy i nie maja kiedy go przedmuchac
W nowszych modelach tez jest sporo aut bez FAP/DPF czy innych o podobenj zasadzie dzialania.
W C5 bylem bez FAPowy, teraz jestem bez DPFowy (fabrycznie).. Choc nei robilo by mi to roznicy - w tygodniu auto przewaznie stoi, jak juz to jakies 2-3 krotkie trasy po pare km.. A w piatki rano 50km, odcinki landowkami, potem 8h stania i 400-600km na autobahnie/krajowce - nie ma opcji by nie zapchany na amen filtr sie nie wypalil po paru h jazdy >2,5k rpm + czasem wyprzedzanie na pelnym bucie
A co do zawirusowania - lubia, ale trzeba robic porzadnie, a nie polegac na boxach/jednym ustawieniu na dany model auta.. MUSI to byc robione pod auto - fakt, drozej, dluzej schodzi, ale efekty o niebo lepsze.