Klub Cytrynki
Samochody => Xsara => Xsara - Elektryka, wyposażenie => Wątek zaczęty przez: Mariusz Stępień w Marzec 03, 2015, 15:07:04
-
Witam,czy ktoś z was wie jakiej mocy jest żaróweczka w przycisku do opuszczania szyby kierowcy,jest to ten dwu stopniowy przycisk do opuszczania,żaróweczka niestety spalona a nic nie da się odczytać,nie jest to dioda tylko malutka żaróweczka.
-
Jeśli to żarówka to jest to 1.2W 12V "z długimi wąsami".
-
No i super,dzięki za szybką odpowiedź,niby detal w aucie a jednak dokucza mi coś co nie działa,heehhe
sama żaróweczka taniocha,1,50zł,ale wymiana dość skomplikowana jak na moje łapy płytkarza,ale dałem rade i znów świeci.
-
Pytanie z innej beczki - czy dwustopniowe sterowanie szybą kierowcy odbywa się w samym przycisku (ma on jakiś mini moduł do tego czy co) czy jest on tylko przyciskiem, a sterowanie opuszczaniem szyby do końca i po trochu odbywa się poza przyciskiem?
Już mówię o co mi chodzi - co by było gdybym zastosował taki dwustopniowy przycisk dla szyby pasażera? >:)
-
Przycisk kierowcy różni się od przycisku pasażera. Ma też inną kostkę z tego co pamiętam, bo kiedyś jak rozbierałem konsole środkową to wyjąłem obydwa przełączniki i się różniły, bo sam miałem w planach żeby podmienić i mieć szybę pasażera na automatyce.
W ogóle to nie wiem kto i po co zrobił szybę pasażera bez automatu jak to jest w stronie kierowcy. Tylko trzeba trzymać przycisk tym bardziej że przyciski są w konsoli środkowej a pasażera bardziej z prawej strony.
-
A jak w Xsarze II są takie same przyciski bez automatu dla kierowcy i pasażera to idzie zamienić na automat choćby przycisk kierowcy? Czy trzeba robić jakieś zmiany.
-
już wam panowie opisuję,przycisk z automatem jest dosyć skomplikowany,po zdjęciu przycisku ukazuje nam się płytka,u góry jest jeden styk do podnoszenia szyby,do opuszczania są dwa styki ,i na samym przycisku jest taki mały podłużny plastik na zawiasie co jak mocniej się przyciśnie to oba styki wciska i wtedy szyba automatycznie jedzie w dół,cała płytka ze stykami jest przylutowana na 5 nóżek,po rozlutowaniu tego odessaniu cyny i zdjęciu płytki ze stykami pod spodem jest następna płytka,dalej nie zaglądałem bo bym tego nie poskładał hehehe.sprawa druga to cały knif automatu jest wbudowany w przycisku,po przełożeniu go na wtyczkę pasażera szyba również działa w automacie,więc nie trzeba nic przerabiać i kombinować,sprawdzone u mnie i działa.