Klub Cytrynki
Samochody => C5 => MK I => Wątek zaczęty przez: Piotr Gacki w Sierpień 11, 2019, 01:35:17
-
Witam. Nabyłem używane auto. pan twierdzi że wszystko w hamulcach nowe... mimo to hamulec trzeba głęboko wcisnąć zanim zacznie brać. Do tego kierownica ciężko chodzi, w drugim dużo lżęj, Czyżby coś umierało?
-
A po podpompowaniu kilka razy jest lepiej? może trzeba je dobrze odpowietrzyć, kilkukrotne mocne hamowanie aby zadziałał abs na jakiejś piaszczystej drodze.
U mnie były podobne objawy, padała pompa hamulcowa
-
Po pompowaniu lepiej nie jest. Czy wspomaganie nie jest natych samych urządzeniach?
-
Po latach lubią puścić uszczelnienia pompy hamulcowej,
i płyn dostaje się w SERVO. Niektóre C5 miały też problem
z pompą ABS, objawiało się to właśnie "gumowym" pedałem.
-
...Acha. Jak to naprawić ? i czemu tak drogo? ;)
-
Zestawy naprawcze do pompy hamulcowej są dostępne tyko z firmy AUTOFREN.
Robota w miarę prosta, do ogarnięcia w godzinę. Niestety, wada taka,
że następna wymiana za 2-3 lata. Zestaw kosztuje 20-30 złotych.
-
Dzięki za info. A wspomaganie kierownicy przy tej naprawie poprawi, się czy należy naprawić jeszcze inną pompę?
-
Wspomaganie to zupełnie coś innego, może to być problem z maglownicą.
-
Dzięki!